|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb onlangs de cd van deze Noorse band aangeschaft, "Nekrotisk Inkvision" is een gitzwarte plaat in het straatje van gorgoroth, mayhem en soms doet het me een beetje aan satyricon denken. Nadat je dit gelezen hebt zou je al overtuigd moeten zijn en meteen deze cd gaan aanschaffen bij displeased, als je meer wilt weten, moet je hun website eens bezoeken: http://koldbrann.cjb.net Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ja ik ken ze. Kaosmanifest goed nummer |
|
quote: je bent een bevoorrecht man! had het interview inderdaad ook al gelezen. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ik ben echt niet bevoorrecht,heb ook veel tegenslagen in mijn leven hoor. Maar wat betreft metal ben ik wel een beetje bevoorrecht misschien Welke versie heb je trouwens van Koldbrann,de versie van desolate landscapes of de handgenummerde met iets andere hoes? [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-09-2003 21:04] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: jammergenoeg die van desolate landscapes, dus met de zwart witte voorkant. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ik heb de promo. Goeie cd, komt ook nog een live split ep met Grenjar van ze uit. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:En er komt nog een normale ep uit via Apocalyptic Empire records Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Koldbrann heeft alleen nog L size shirts in de aanbieding. Dat wordt dus minder trainen/eten |
|
quote: geen meer! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: gimme Ik heb maar een medium sized shirt besteld.. |
|
Hoes is zeker deel van schilderij Garden of Delights van Hieronymus Bosch... Celtic Frost gebruikte het ook op Into The Pandemonium. |
|
Leuke cd ja. Ik hoor ook wel wat Satyricon er in terug. this user is dead |
|
Mischien een rare vraag.. ''Send orders and/or questions to koldbrann@hotmail.com '' Dit heb ik dus nog nooit gedaan, en mijn vraag is: hoe moet ik het allemaal schrijven als ik een t-shirt moet bestellen? alvast bedankt. |
|
Gewoon zeggen dat je graag een tshirt wil bestellen. Ik hoop dat je niet al te groot bent...want ze hebben alleen Medium sized shirts... |
|
Moet ik dan mijn adres enzo niet opschrijven? |
|
quote: zou ik niet doen, stel je voor dat ze het tshirt nog zouden opsturen! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Jazekers, gewoon een mailtje heensturen met: - jouw adres - tshirt maat - hun adres vragen - hoe veel je moet betalen inclusief verzendskosten Ik type meestal datgene wat net in me opkomt eigelijk |
|
Ok,ik weet voldoende. bedankt |
|
gave band No meat is sweater |
|
Godverdomme wat een gave beukmuziek! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ze waren toch laatst in de goudvis... goed optreden.. maken lekkere muziek ... idd es iets opzoeken van ze I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
|
|
quote: Goede show was dat ja, godver. |
|
quote: Doet het niet. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hier wel. Jullie zijn allemaal negers! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |