IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Koldbrann Volgende pagina
Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 09-09-2003 18:39 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Ik heb onlangs de cd van deze Noorse band aangeschaft, "Nekrotisk Inkvision" is een gitzwarte plaat in het straatje van gorgoroth, mayhem en soms doet het me een beetje aan satyricon denken. Nadat je dit gelezen hebt zou je al overtuigd moeten zijn en meteen deze cd gaan aanschaffen bij displeased, als je meer wilt weten, moet je hun website eens bezoeken:

http://koldbrann.cjb.net

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 09-09-2003 18:54 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Ja ik ken ze.
Kaosmanifest goed nummer

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-09-2003 20:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb ze afgelopen jaar live gezien in Oslo
Heb toen nog een hele tijd met hun gitarist geouwehoerd
Heb afgelopen maand een interview met hen gedaan welke te lezen is op Vampire,lees het eens zou ik zeggen.

Erg gave cd inderdaad,heb de eeste persing welke ze zelf hebben uitgebracht in eigen beheer,handgenummerd tot 333 stuks.Eind dit jaar komt de vinylversie

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 09-09-2003 21:01 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2003 20:54 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb ze afgelopen jaar live gezien in Oslo
Heb toen nog een hele tijd met hun gitarist geouwehoerd
Heb afgelopen maand een interview met hen gedaan welke te lezen is op Vampire,lees het eens zou ik zeggen.

Erg gave cd inderdaad,heb de eeste persing welke ze zelf hebben uitgebracht in eigen beheer,handgenummerd tot 333 stuks.Eind dit jaar komt de vinylversie

je bent een bevoorrecht man! had het interview inderdaad ook al gelezen.

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Hub de Gallier
Posted 09-09-2003 21:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik ben echt niet bevoorrecht,heb ook veel tegenslagen in mijn leven hoor.
Maar wat betreft metal ben ik wel een beetje bevoorrecht misschien

Welke versie heb je trouwens van Koldbrann,de versie van desolate landscapes of de handgenummerde met iets andere hoes?

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-09-2003 21:04]

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 09-09-2003 21:11 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2003 21:03 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik ben echt niet bevoorrecht,heb ook veel tegenslagen in mijn leven hoor.
Maar wat betreft metal ben ik wel een beetje bevoorrecht misschien

Welke versie heb je trouwens van Koldbrann,de versie van desolate landscapes of de handgenummerde met iets andere hoes?

jammergenoeg die van desolate landscapes, dus met de zwart witte voorkant.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 09-09-2003 21:15 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik heb de promo. Goeie cd, komt ook nog een live split ep met Grenjar van ze uit.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Hub de Gallier
Posted 09-09-2003 21:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2003 21:15 schreef Gangrad het volgende:
Ik heb de promo. Goeie cd, komt ook nog een live split ep met Grenjar van ze uit.
En er komt nog een normale ep uit via Apocalyptic Empire records

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 09-09-2003 22:41 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Koldbrann heeft alleen nog L size shirts in de aanbieding. Dat wordt dus minder trainen/eten

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 10-09-2003 18:32 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2003 22:41 schreef istharol het volgende:
Koldbrann heeft alleen nog L size shirts in de aanbieding. Dat wordt dus minder trainen/eten

geen meer!

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 10-09-2003 18:41 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 18:32 schreef Aeolus het volgende:
geen meer!

gimme

Ik heb maar een medium sized shirt besteld..

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-09-2003 19:31 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Hoes is zeker deel van schilderij Garden of Delights van Hieronymus Bosch...

Celtic Frost gebruikte het ook op Into The Pandemonium.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 10-09-2003 20:11 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Leuke cd ja. Ik hoor ook wel wat Satyricon er in terug.

this user is dead

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 14-09-2003 14:52 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Mischien een rare vraag..

''Send orders and/or questions to koldbrann@hotmail.com ''

Dit heb ik dus nog nooit gedaan, en mijn vraag is: hoe moet ik het allemaal schrijven als ik een t-shirt moet bestellen?

alvast bedankt.

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 14-09-2003 15:06 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Gewoon zeggen dat je graag een tshirt wil bestellen. Ik hoop dat je niet al te groot bent...want ze hebben alleen Medium sized shirts...

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 14-09-2003 15:08 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Moet ik dan mijn adres enzo niet opschrijven?

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 14-09-2003 16:06 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 15:08 schreef metal blade het volgende:

zou ik niet doen, stel je voor dat ze het tshirt nog zouden opsturen!

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 14-09-2003 16:07 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 15:08 schreef metal blade het volgende:

Jazekers, gewoon een mailtje heensturen met:
- jouw adres
- tshirt maat
- hun adres vragen
- hoe veel je moet betalen inclusief verzendskosten

Ik type meestal datgene wat net in me opkomt eigelijk

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 14-09-2003 16:28 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Ok,ik weet voldoende.
bedankt

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 14-09-2003 16:44 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

gave band

No meat is sweater

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 22-12-2004 21:43 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Godverdomme wat een gave beukmuziek!

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-12-2004 21:58 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ze waren toch laatst in de goudvis... goed optreden.. maken lekkere muziek ... idd es iets opzoeken van ze

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 22-12-2004 22:11 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 23-12-2004 20:38 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2004 21:58 schreef DaVinz het volgende:
ze waren toch laatst in de goudvis... goed optreden.. maken lekkere muziek ... idd es iets opzoeken van ze

Goede show was dat ja, godver.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 23-12-2004 20:57 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 22 december 2004 22:11 schreef Mikeee het volgende:
http://www.koldbrann.net/

Doet het niet.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 23-12-2004 22:45 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Hier wel.

Jullie zijn allemaal negers!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com