|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dankzij jou heb ik deze toffe plaat ook Zeker een aanrader! changed to 'ouwe' |
|
zekers snagger heb ik ook hier liggen geleend van een vriend van me...samen met 2 gave cd's van Pentacle ik vind het nummer feeding on angels ook tevens het gaafste nummer van de cd!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Waar zijn die mannen van Soulburn/Asphyx/Pestilence dezer dagen mee bezig? Nog in de muziek? A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Alle Asphyx leden (Theo loomans - dood, Eric Daniels - werk, Bob Bachgus - ?, Ron van der Pol - Jazz fan etc.) zijn niet echt in de metal actief meer, op Wannes die bij soulburn en de laatste Asphyx zong en basste is de frontman van Pentacle. Ik, Wil Schuurman |
|
ja is echt goed, net als Asphyx! dat soort death metal is echt cool... |
|
Ik heb nog een Swazafix tape, is dat ooit op CD uitgebracht? A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Yep, door VIC records. 21 februari jl. zijn de opnames gestart voor de opvolger van Feeding.. Bob verkoopt ook Soulburn shirts in alle maten voor 20,- incl P&P. Wat ik me afvraag: (niets ten nadele van de huidige line up want die is veelbelovend), maar waarom is Wannes er niet bij? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-02-2014 17:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou,Wannes heeft het druk met zijn gezin en Pentacle,wat zeer begrijpelijk is.Maar hij gaat wel wat backing vocals doen. |
|
Jammer Bob, Asphyx is al jaren niet meer wat het was Grand supreme blood court :slap aftreksel ervan To the Gallows: als dat ook weer zo'n Asphyx cloon wordt gelijk Soulburnaarom Zonder Wannes weer zo'n cloon die met een waardeloze kutploat op de proppen komt in het straatje van Asphyx? Wil je soms met vervroegd pensioen?, Dat je onderhand met zoveel bands,zoveel Asphyx clonen op de markt gooit?Want het wordt ploat noar ploat. minder en minder! Misschien een optie om met Asphyx eens weer een echte ploat te maken,die wel echt knalt? |
|
Lees hier maar over het hoe en waarom zuurkeesje. http://www.lordsofmetal.nl/nl/interviews/view/id/4989 Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Heeft niks met zeuren te maken,sneu blauwvingertje! Als je al die bands waar Dhr Bagchus in speelt naast elkaar gooit, is het 1 pot nat!.Allemaal middelmatig spul wat er om de haverklap wordt uitgebracht i.p.v ook maar met 1 band een echt goed album uit te brengen!.Als het allemaal zo goed zou zijn,Zouden ze er het beste aan doen om Paul Baayens eerst uit Asphyx te pleuren!.Asphyx blijft de band van Eric Daniels.Hij is en blijft degene die de echte Asphyx gitaar partijen zou moeten spelen,en dat hoor je gelijk!Luister dan maar eens naar Asphyx-Asphyx of Soulburn veel beter dan die hedendaagse shit die nu onder de noemer Asphyx wordt verkocht!En Dhr Bagchus kan nog zo veel goede muziekanten bij elkaar verzamelen,maar valt teveel in herhaling met allemaal dezelfde zooi,zonder diepgang! |
|
Luister er dan niet naar,mafkees. |
|
Waardig topic dit. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Vooralsnog wel benieuwd naar de combi Daniels en Satler er vanuitgaande dat ze allebij gaan gitaren dan. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Dat gaan ze. |
|
Wanneer komt de nieuwe schijf uit ? Ben benieuwd. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Waarschijnlijk dit jaar nog. 4 nummers zijn al opgenomen,de rest in april. |
|
quote: Kritiek kun je blijkbaar niet verdragen!Krab jezelf eens achter de oren!Doe dan ook geen uitspraken over Wannes dat het een waardeloze bassist is die z'n snaren "aait" in vergelijking met Van Drunen!En zeg er dan ook gelijk bij dat jullie het gehad hebben met hem in 1 band omdat hij een andere stijl heeft!.In plaats van hier schijnheilig te verkondigen dat hij nog wat achtergrond vocalen doet op die nieuwe plaat!Als je ballen had zou je beter kunnen drummen,kritiek kunnen hebben,en vooral zeggen hoe het echt zit waarom Wannes niet meer mee (mag) doen(t)!!! |
|
Dit topic begint op de metalen versie van de Story te lijken We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Niet als je zou weten hoe ze over Wannes en hun samenwerking lullen........ |
|
Dat weet ik niet. Ben benieuwd naar Bobs reactie op je verhaal. Als dat er al van komt. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: De story doet niet aan wederhoor. Bob B. heeft iig al een reactie gegeven. Best spannend allemaal, natuurlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
@ De Tegenpartij, Ik bedoelde dat ik hoopte op een reactie met meer inhoud dan enkel dit : Luister er dan niet naar,mafkees. Alhoewel ie dr wel gelijk mee heeft natuurlijk We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Muziek heeft niks met persoonlijkheid van iemand te maken,Eerste platen van Burzum vind ik ook oke.Maar vind die hele Count Grishnackh ook maar een sneu figuur.Maar een beetje goedkoop antwoord van Dhr Bagchus.......... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |