|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben ik even ziek .. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Mail van ene Ingrid: quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heeft RidM een zusje? Bruce Banner |
|
Nee, ik ben er al achter. Waarschijnlijk gaat ze nog meer mensen mailen hier op ZM. Het is een hetse tegen degene die hier op dit forum kritiek hebben gehad op het associale gedrag van treinspringers.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hmm komt vast in/onder de spam terecht |
|
Dat was toch een discussie uit 2004 ofzo? Nouja, breng ze maar hoor. Morgil is al zo lang stil Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ja ik moest ook graven in mijn geheugen wanneer dat was, maar ze wil niet quoten dus ik ga ook niet zoeken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik hoop maar dat ik ook mail krijg *bounce* Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik hoor net dat ik de enige ben. Sorry Gus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik ga ook m'n mail maar eens checken, want ik heb op zijn zachtst gezegd ook wel eens wat kritiek gespuid m.b.t. zelfmoordenaars... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Dus. Omdat je treinspringers als een stelletje zinloze zaadlozingen beschouwt ben je een stouterd? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat? GODVERDOMME! Ik wil ook door ZM-psychos lastiggevallen worden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Echt raar dat ze jou niet heeft uitgekozen trouwens.. ik ben vaak wat milder Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik wil ook belangrijk zijn. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nou vertel die meid maar dat we allemaal hopen dat hij in de hel brand dan hoor Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Aan dit soort dingen hebben wij een broertje dood. Suck my piss |
|
Hm, stuur mij die mail eens, als dat kan? Ben nu toch wel erg benieuwd eigenlijk Dat Latijn kan ik ook wel vertalen, aangezien ik nog middenin die schoolperiode zit. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: ... quote: En denk maar niet dat je opeens alles maar kan vertalen omdat jij "middenin die schoolperiode zit" Weet jij veel hoe moeilijk die tekst is! En daarnaast, misschien is het wel potjes-latijn, daar wordt je ook niet blij van Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
O, kut. Goeiemorgen, Alex... |
|
quote:Treinspringers zijn godsirritant. Heeft mij onlangs nog twee uur van mijn kostbare tijd gekost. Toch nog maar eens declareren bij de nanestaanden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
is daar geen handig progammatje voor?copy paste enter en klaar is skyggesang |
|
quote: Godver wat was dat geniaal.. kan iemand die Post nog vinden? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Zus van heer k. rieg? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |