IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Kerry's eigen kledinglijn.... Volgende pagina
1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 10-09-2003 14:07 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Jawel, Kerry K. brengt een eigen kledinglijn binnenkort. http://www.kfkindustries.com/

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 10-09-2003 14:12]

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2003 14:09 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Wie?

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-09-2003 14:11 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Die dikke kale van Slayer...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Sater
Usericon van Sater
Posted 10-09-2003 14:11 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Kerry King gok ik aan het intromuziek je te horen...

Je moet trouwens die link ff verbeteren

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 10-09-2003 14:13 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Heb link verbeterd. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Het zullen iig wel superdure kleren worden denk ik.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-09-2003 14:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hij heeft toch al een eigen kledinglijn.. Ik heb talloze SLAYORRR-shirts hoor

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-09-2003 14:43 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Haha die flash teaser geweldig

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 10-09-2003 17:53 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

intro is wel ok maar je krijgt ook totaal geen idee wat ze nou willen gaan verkopen.

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-09-2003 17:54 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Heel veel van die trendy bekende mensen doen dat ik, ik vind dat zoiets stoms ...

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 10-09-2003 17:56 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 10 september 2003 17:54 schreef Leviathanica het volgende:
Heel veel van die trendy bekende mensen doen dat ik, ik vind dat zoiets stoms ...
Betaald denk ik best goed. Bijvoorbeel anky van grunsven (van dat paardrijden) die heeft ook haar eigen lijn. Je moest eens zien hoe duur die kleding is.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2003 17:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:

Geef mij nou eens een goede reden waarom dat stom is.

Stel je voor: je bent beroemd. Je belt een modeontwerper, laat hem een T-shirt tekenen, zegt dat je het tof vindt en dat je daar graag je naam aan wil verbinden, en na een paar jaar loop je vet binnen omdat al die kneuzen je T-shirt met jouw labeltje erin kopen.

Da's toch briljant?? Ik vind daar niets stoms aan, sterker nog, ik zou het zelf ook doen.

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-09-2003 17:57 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 10 september 2003 17:56 schreef Paul het volgende:
Betaald denk ik best goed. Bijvoorbeel anky van grunsven (van dat paardrijden) die heeft ook haar eigen lijn. Je moest eens zien hoe duur die kleding is.

Kan best zo zijn, maar ik hou daar niet van.
Dat vervelende overcommerciele gedoe, ze ontwerpen het toch niet zelf.
Ze verkopen alleen hun naam aan een lijn, dat kan je toch niet echt een eigen kledinglijn noemen.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 10-09-2003 17:59 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 10 september 2003 17:56 schreef Dwaallicht het volgende:
Da's toch briljant?? Ik vind daar niets stoms aan, sterker nog, ik zou het zelf ook doen.
Amen, iemand mijn naam nodig?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-09-2003 10:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 17:56 schreef Dwaallicht het volgende:
Geef mij nou eens een goede reden waarom dat stom is.

Stel je voor: je bent beroemd. Je belt een modeontwerper, laat hem een T-shirt tekenen, zegt dat je het tof vindt en dat je daar graag je naam aan wil verbinden, en na een paar jaar loop je vet binnen omdat al die kneuzen je T-shirt met jouw labeltje erin kopen.

Volledig mee eens

Binnenkort in de winkels: Chelman & Gabbana

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 11-09-2003 10:47 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik hoop dat ze ook andere maten hebben want in die van Kerry kan ik echt zwemmen.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-09-2003 11:11 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 10:44 schreef Chelman het volgende:
Volledig mee eens

Binnenkort in de winkels: Chelman & Gabbana

De mijne wordt Mikey Dikkefinger

Maareh, bij het lezen van de topic titel dacht ik ook van "Jeete daar gaat men weer..." maar idd, de evt. "stomiteit" ligt NIET bij de aanbieder/designer. Als je over-the-hill bent en het headbangen en agressief gitaar spelen je allemaal niet meer zo vlot gaat lijkt me dit een prima manier om je pensioen zeker te stellen.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-09-2003 11:13 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Trouwens, nog opgemerkt dat de logo gemaakt is van 5 BC Rich headstocks?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-09-2003 17:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 17:57 schreef Leviathanica het volgende:
Kan best zo zijn, maar ik hou daar niet van.
Dat vervelende overcommerciele gedoe, ze ontwerpen het toch niet zelf.

Sorry maar dat vind ik onzin. Als het een kledinglijn betrof van een willekeurig bedrij/persoon dan mag dat wel maar zodra een ondernemer toevallig ook nog muzikant is dan is het 'vervelende commerciele gedoe'. Waarom mag een muzikant geen geld verdienen aan nevenactiviteiten? Of ben je alleen metal waardig als je op een houtje moet bijten?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-09-2003 18:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 17:49 schreef Chelman het volgende:
Sorry maar dat vind ik onzin. Als het een kledinglijn betrof van een willekeurig bedrij/persoon dan mag dat wel maar zodra een ondernemer toevallig ook nog muzikant is dan is het 'vervelende commerciele gedoe'. Waarom mag een muzikant geen geld verdienen aan nevenactiviteiten? Of ben je alleen metal waardig als je op een houtje moet bijten?

Jazeker, dat weet je toch? Iedereen die meer dan duizend euro per maand verdient is namelijk een vertegenwoordiger van het grootkapitaal. Sowieso moeten mensen die meer dan tweeduizend per maand verdienen, ook twee keer zoveel voor CD's betalen, anders is het niet eerlijk. Alleen mensen die elke avond Schultenbräu drinken en friet met ALDI-worst eten mogen zich metal noemen, de rest zijn hippies, graaiers of junks .

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-09-2003 18:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Kapitalisten

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 11-09-2003 18:26 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:

Als ik beroemd zou zijn (althans beroemder dan ik nu al ben), dan zou ik ook een eigen kledinglijn beginnen. Of gaan schilderen. Of met eigen parfum op de markt kopen.

Tsjing, tsjing! Kassa!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-09-2003 18:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 18:20 schreef Dwaallicht het volgende:
Jazeker, dat weet je toch? Iedereen die meer dan duizend euro per maand verdient is namelijk een vertegenwoordiger van het grootkapitaal. Sowieso moeten mensen die meer dan tweeduizend per maand verdienen, ook twee keer zoveel voor CD's betalen, anders is het niet eerlijk. Alleen mensen die elke avond Schultenbräu drinken en friet met ALDI-worst eten mogen zich metal noemen, de rest zijn hippies, graaiers of junks .

Vet man! Ik kan me nu al tot het grootkapitaal rekenen! Alleen vind ik het jammer dat ik extra voor mijn CDs moet betalen.

En van Schultenbrau heb ik nog nooit gehoord

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-09-2003 20:04 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik ga me er ook niet druk om maken: metal is niks voor hippies, dat je met je muziek de hoer gaat uithangen: da's te betreuren, maar een mens mag ook wat los ervan doen verdomme en geld is niet vies

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-09-2003 20:28 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ben benieuwd, alhoewel ik doorgaans wel in reguliere kleding rondloop is dit misschien een alternatief?

"This one is older than shit, heavier than time!"

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-09-2003 1:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het is wel ont-zet-tend gay trouwens, deze kledinglijn... met als één van de leuzen 'attitude is my religion'... wat een oppervlakkig homeauseksueel gelul .

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-09-2003 10:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Loopt die gast niet in van die gangsta-nigga Fubu-trainingspakken

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com