|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jawel, Kerry K. brengt een eigen kledinglijn binnenkort. http://www.kfkindustries.com/ [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 10-09-2003 14:12] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Wie? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Kerry King gok ik aan het intromuziek je te horen... Je moet trouwens die link ff verbeteren one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Heb link verbeterd. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Het zullen iig wel superdure kleren worden denk ik. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Hij heeft toch al een eigen kledinglijn.. Ik heb talloze SLAYORRR-shirts hoor |
|
Haha die flash teaser geweldig Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
intro is wel ok maar je krijgt ook totaal geen idee wat ze nou willen gaan verkopen. |
|
Heel veel van die trendy bekende mensen doen dat ik, ik vind dat zoiets stoms ... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Betaald denk ik best goed. Bijvoorbeel anky van grunsven (van dat paardrijden) die heeft ook haar eigen lijn. Je moest eens zien hoe duur die kleding is. |
|
quote: Geef mij nou eens een goede reden waarom dat stom is. Stel je voor: je bent beroemd. Je belt een modeontwerper, laat hem een T-shirt tekenen, zegt dat je het tof vindt en dat je daar graag je naam aan wil verbinden, en na een paar jaar loop je vet binnen omdat al die kneuzen je T-shirt met jouw labeltje erin kopen. Da's toch briljant?? Ik vind daar niets stoms aan, sterker nog, ik zou het zelf ook doen. |
|
quote: Kan best zo zijn, maar ik hou daar niet van. Dat vervelende overcommerciele gedoe, ze ontwerpen het toch niet zelf. Ze verkopen alleen hun naam aan een lijn, dat kan je toch niet echt een eigen kledinglijn noemen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Amen, iemand mijn naam nodig? |
|
quote: Volledig mee eens Binnenkort in de winkels: Chelman & Gabbana KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik hoop dat ze ook andere maten hebben want in die van Kerry kan ik echt zwemmen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: De mijne wordt Mikey Dikkefinger Maareh, bij het lezen van de topic titel dacht ik ook van "Jeete daar gaat men weer..." maar idd, de evt. "stomiteit" ligt NIET bij de aanbieder/designer. Als je over-the-hill bent en het headbangen en agressief gitaar spelen je allemaal niet meer zo vlot gaat lijkt me dit een prima manier om je pensioen zeker te stellen. |
|
Trouwens, nog opgemerkt dat de logo gemaakt is van 5 BC Rich headstocks? |
|
quote: Sorry maar dat vind ik onzin. Als het een kledinglijn betrof van een willekeurig bedrij/persoon dan mag dat wel maar zodra een ondernemer toevallig ook nog muzikant is dan is het 'vervelende commerciele gedoe'. Waarom mag een muzikant geen geld verdienen aan nevenactiviteiten? Of ben je alleen metal waardig als je op een houtje moet bijten? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jazeker, dat weet je toch? Iedereen die meer dan duizend euro per maand verdient is namelijk een vertegenwoordiger van het grootkapitaal. Sowieso moeten mensen die meer dan tweeduizend per maand verdienen, ook twee keer zoveel voor CD's betalen, anders is het niet eerlijk. Alleen mensen die elke avond Schultenbräu drinken en friet met ALDI-worst eten mogen zich metal noemen, de rest zijn hippies, graaiers of junks . |
|
Kapitalisten |
|
quote: Als ik beroemd zou zijn (althans beroemder dan ik nu al ben), dan zou ik ook een eigen kledinglijn beginnen. Of gaan schilderen. Of met eigen parfum op de markt kopen. Tsjing, tsjing! Kassa! |
|
quote: Vet man! Ik kan me nu al tot het grootkapitaal rekenen! Alleen vind ik het jammer dat ik extra voor mijn CDs moet betalen. En van Schultenbrau heb ik nog nooit gehoord KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ga me er ook niet druk om maken: metal is niks voor hippies, dat je met je muziek de hoer gaat uithangen: da's te betreuren, maar een mens mag ook wat los ervan doen verdomme en geld is niet vies I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ben benieuwd, alhoewel ik doorgaans wel in reguliere kleding rondloop is dit misschien een alternatief? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Het is wel ont-zet-tend gay trouwens, deze kledinglijn... met als één van de leuzen 'attitude is my religion'... wat een oppervlakkig homeauseksueel gelul . |
|
Loopt die gast niet in van die gangsta-nigga Fubu-trainingspakken |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |