|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
grbml! het was echt geweldig!! wat een sfeer! in november zeker nog eens teruggaan! Hoogtepunten hier CLOVEN HOOF, BLITZKRIEG, HALLOWEEN, BATTLERAM, WOTAN en natuurlijk MANILLA ROAD! Ben errug benieuwd naar de foto's van fleur zzz |
|
Battleram was een aangename verassing ja Ik reserveer voor november alvast de linkervoorbank. |
|
quote: Hehe, klopt! Mijn favorieten waren trouwens Holy Martyr, Ironsword, Wizard en Blitzkrieg. Life doesn't get much better than this! |
|
het allermooiste is gewoon dat WITCHFYNDE al bevestigd is! alweer genoeg reden om te gaan dus! zzz |
|
quote: Je gaat je rijbewijs halen? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: We'll give 'em hell (alleen niet weer in zo'n tentje in de vrieskou hehe) Life doesn't get much better than this! |
|
genoeg hotelletjes in de buurt. zzz |
|
quote: Klopt, daar ben ik wel voor hehe. Of gewoon 25 graden, nog beter. Life doesn't get much better than this! |
|
Gewoon een kachel op batterijen ofzo |
|
quote: Gas maar doen dan? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik geef je weinig kans in november zzz |
|
quote: Een man kan altijd dromen Weer zo'n preparty met sneeuw lijkt me ook wel wat trouwens hehe. Life doesn't get much better than this! |
|
HEAVY ODER WAS?!?!?!? |
|
METOOL Ik hoop echt dat ze nog wat gave bands kunnen vinden voor november, wat nederlandse glorie erbij ofzo [Dit bericht is gewijzigd door testement op 12-04-2004 1:01] zzz |
|
quote: Ik wil Sacred Steel en omen verdomme! Beetje Cirith Ungol zou ook erg prettig zijn. Life doesn't get much better than this! |
|
Heerst bijvoorbaad |
|
quote: Klopt! Life doesn't get much better than this! |
|
Goddamn, mijn talen gaan nog steeds niet goed. Praat thuis een mengelmoes van Engels Duits en Nederlands, haha! Mijn gehoor doet het al wel weer; ik hoor geen metal meer als het daadwerkelijk gewoon het geluid van de trein is |
|
quote: Hehe, dat ging tever ja. 'ik hoor agent steel' 'nee hoor' 'jawel' 'neuh' 'jawel' Op naar November! Life doesn't get much better than this! |
|
PARADOX is vet! |
|
quote: Ball's off freezing Heavy Metal! Zal even die nieuwe flyer inscannen trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 12-04-2004 11:42] |
|
paradox was er niet? en bovendien paradox is meer speed dan heavy geloof ik! zzz |
|
paradox stond oorspronkelijk geplanned maar is gecancelled. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Hehe, erg lang geleden dan al Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |