|
Auteur: |
|
|
Me! alleen moet ik het geld voor de entree e.d. nog wel van iemand zien te lenen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Misschien is dat wel een optie als ik morgen toch in Alphen ad Rijn zit hehe...hoe laat begint het? LAI LAI HEI |
|
Uur of 9 geloof ik.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: jemig LAI LAI HEI |
|
wat jemig? zaterdag 13 september: Let op: De eerste band begint om 21.00 uur Pleurisy The Embodiment Dark Day Rising ofwel. t is zeker 9 uur "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Vrienden van me moeten in Alphen a/d rijn spelen maar dat is pas om 12 uur ofzo...mja uuuuh misschien ga ik ook wel even naar Utrecht als er mensen meegaan LAI LAI HEI |
|
Hier heb ik godverdomme al een topic voor geopend! Betur zoeken! En ik ga niet, omdat mn broer( waar ik anders kon overnachten) een weekje naar spanje gaat. |
|
Sorry MetalJan ik heb blijkbaar niet goed gezocht. Maar het kost maar 5 euro en de zaal gaat om 20.30 open en rond 00.00 is het afgelopen. Ik hoop dat het druk wordt. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
't was stampvol en pleurisy was goed.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Jammer dat ik het heb gemist. |
|
Het was echt mega gezellig. Ik vond vooral DarkDayRising goed. Maar Pleurisy was ook echt meesterlijk maar dat komt vooral door George. Wat een vet gave kop heeft die gast. En druk was het er zeker. Ik heb trouwens Pleurisy niet helemaal af gezien omdat ik een afspraak had in de Stairway. Maar hebben jullie allemaal wel een vliegertje gehad van Kutschurft? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Het was zeker een topavond!! DDR was zeker erg goed. Door die verschrikkelijke hitte ben ik daarna even naar buiten gegaan, waarna ik toch wel een heerschend Pleurisy mocht aanschouwen. Satan Rules ! |
|
Grrrr....Ik mag de ACU niet meer in. Jammer wel,aangezien er binnekort een geaf hardcore feest is daar. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Ben je stout geweest? |
|
quote: Nee niet eens. Een beetje gezeur met plaatselijk-niet-wassend Punker/Antifa gespuis. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
Index / Concerten |