|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Beetje short notice hehe, maar het begint om 21:00 en kost maarliefst 10 Euro. this user is dead |
|
voor 10 euro ben ik daar dus niet |
|
Godverdomme Frost...dat zeg je nu pas?? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ga er vanavond heen voor 5 euro Mits niet uitverkocht natuurlijk quote:Zie concertagenda (voor de volgende keer) [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 12-09-2003 19:06] |
|
quote: oh dus dat is een bekende band. Ik zei net nog tegen JFrost dat ik het wel erg duur vond voor twee onbekende bands |
|
quote: Tja sorry, ik had er niet echt aan gedacht Ik ga er ook heen voor 5 Euro mits niet ... uitverkocht?!? Ik had nog nooit van ze gehoord, maar ze schijnen wel bekend te zijn this user is dead |
|
quote:Ja ik heb de site ff bekeken, zal wel erg gothic avondje worden... |
|
quote: Jep, lekker dames in leer kijken this user is dead |
|
*munten in pak...* edit: nvm, die 2 komen de volgende keer wel mee (zaterdag dus wel te veel gezopen ) [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 12-09-2003 19:12] |
|
quote: ja jij wel ja |
|
quote: Ach, jij zou toch alleen naar de mannen in leer kijken this user is dead |
|
quote: Nee daar heb ik jasper al voor |
|
quote: okee the only pleasure is pain |
|
Nou het vrouwlijk schoon was ook maar matig. Gelukkig kon ik de hele avond naar Fire staren this user is dead |
|
ik vond het behoolijk klote dat dit zo ver weg was en heb bovendien mij laatste centen uitgegeven aan een kaartje voor gotham dus volgende keer beter [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 13-09-2003 12:57] Kankerlul |
|
quote: Endymaeria was erg goed. en tja Clan of Xymox wel leuk voor een paar nummers, maar daarna had ik het wel gezien. Alleen kwam die muziek mij erg bekend voor |
|
Ik kan me haast niet voorstellen dat het leuk was..... Dit slaat nergens op. |
|
het Xymox optreden was goed, het nieuwe materiaal komt live goed uit de verf. Alleen jammer van dat matige voorpogramma. daar zat niemand op te wachten. fantasieloos Twents bandje. |
|
quote: Jij hebt zeker nog nooit een echt fantasieloos Twents bandje gezien? this user is dead |
|
denk het maar een mix van black en deathmetal met wat gothicmetal en powermetal invloeden kan mij niet meer zo bekoren, en al helemaal niet in het voorprogramma van een fantastische en legendarische band als Clan of Xymox. het sluit niet aan, het kweekt geen sfeer, het hoort er gewoon niet thuis. |
|
ik moet wachten tot 6 maart om Clan of Xymox terug te zien, het is alweer geleden van begin augustus 2001 op Eurorock (de laatste keer in Neerpelt en ook de voorlaatste editie van het festival ) dat ik ze gezien had, en ik had ze zelfs niet volledig kunnen bekijken omdat the Bollock Brothers op hetzelfde uur speelden in de tent Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Klopt. Het paste totaal niet. Maar het is denk ik lastig om een passend voorprogramma te vinden. Maar Endymearia is een prima bandje... this user is dead |
|
Een goed voorprogramma is niet zo moeilijk te vinden. Maar dan moet je wel weten waar je moet zijn. Atak is niet zo thuis in gothic. Dat is meer een metalzaaltje. |
|
Metalzaaltje ??? No way,. meer een housezaaltje |
|
Dat wou ik zeggen ja. Er komt steeds minder metal daar |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |