IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : VANAVOND :: Clan of Xymox en Endymaeria in Atak, Enschede Volgende pagina
JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-09-2003 18:39 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Beetje short notice hehe, maar het begint om 21:00 en kost maarliefst 10 Euro.

this user is dead

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 12-09-2003 18:51 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

voor 10 euro ben ik daar dus niet

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-09-2003 18:57 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Godverdomme Frost...dat zeg je nu pas??

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-09-2003 18:59 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 september 2003 18:57 schreef Vampie het volgende:

idd, Clan of Xymox is zalig

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Fire
Usericon van Fire
Posted 12-09-2003 19:04 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ga er vanavond heen voor 5 euro

Mits niet uitverkocht natuurlijk

quote:
Zie concertagenda (voor de volgende keer)

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 12-09-2003 19:06]

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 12-09-2003 19:07 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 18:59 schreef beli mawr het volgende:
idd, Clan of Xymox is zalig

oh dus dat is een bekende band. Ik zei net nog tegen JFrost dat ik het wel erg duur vond voor twee onbekende bands

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-09-2003 19:08 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:

Tja sorry, ik had er niet echt aan gedacht

Ik ga er ook heen voor 5 Euro mits niet ... uitverkocht?!?

Ik had nog nooit van ze gehoord, maar ze schijnen wel bekend te zijn

this user is dead

Fire
Usericon van Fire
Posted 12-09-2003 19:08 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 12 september 2003 19:07 schreef Vlkodlak het volgende:
oh dus dat is een bekende band. Ik zei net nog tegen JFrost dat ik het wel erg duur vond voor twee onbekende bands
Ja ik heb de site ff bekeken, zal wel erg gothic avondje worden...

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-09-2003 19:09 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 19:08 schreef Fire het volgende:
Ja ik heb de site ff bekeken, zal wel erg gothic avondje worden...

Jep, lekker dames in leer kijken

this user is dead

Fire
Usericon van Fire
Posted 12-09-2003 19:11 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

*munten in pak...*

edit: nvm, die 2 komen de volgende keer wel mee (zaterdag dus wel te veel gezopen )

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 12-09-2003 19:12]

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 12-09-2003 19:35 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 19:09 schreef JFrost het volgende:
Jep, lekker dames in leer kijken

ja jij wel ja

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-09-2003 19:36 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 19:35 schreef Vlkodlak het volgende:
ja jij wel ja

Ach, jij zou toch alleen naar de mannen in leer kijken

this user is dead

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 12-09-2003 19:45 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 19:36 schreef JFrost het volgende:
Ach, jij zou toch alleen naar de mannen in leer kijken

Nee daar heb ik jasper al voor

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 12-09-2003 23:51 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 12 september 2003 19:04 schreef Fire het volgende:

Zie concertagenda (voor de volgende keer)

okee

the only pleasure is pain

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 13-09-2003 11:26 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Nou het vrouwlijk schoon was ook maar matig. Gelukkig kon ik de hele avond naar Fire staren

this user is dead

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 13-09-2003 12:56 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

ik vond het behoolijk klote dat dit zo ver weg was en heb bovendien mij laatste centen uitgegeven aan een kaartje voor gotham dus volgende keer beter

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 13-09-2003 12:57]

Kankerlul

Fire
Usericon van Fire
Posted 13-09-2003 14:19 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 13 september 2003 11:26 schreef JFrost het volgende:
Nou het vrouwlijk schoon was ook maar matig. Gelukkig kon ik de hele avond naar Fire staren

Endymaeria was erg goed. en tja Clan of Xymox wel leuk voor een paar nummers, maar daarna had ik het wel gezien. Alleen kwam die muziek mij erg bekend voor

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 13-09-2003 18:23 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik kan me haast niet voorstellen dat het leuk was.....

Dit slaat nergens op.

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 16-09-2003 21:22 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

het Xymox optreden was goed, het nieuwe materiaal komt live goed uit de verf. Alleen jammer van dat matige voorpogramma. daar zat niemand op te wachten. fantasieloos Twents bandje.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 21:23 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:22 schreef TekNoir het volgende:
het Xymox optreden was goed, het nieuwe materiaal komt live goed uit de verf. Alleen jammer van dat matige voorpogramma. daar zat niemand op te wachten. fantasieloos Twents bandje.

Jij hebt zeker nog nooit een echt fantasieloos Twents bandje gezien?

this user is dead

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 16-09-2003 21:48 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

denk het

maar een mix van black en deathmetal met wat gothicmetal en powermetal invloeden kan mij niet meer zo bekoren, en al helemaal niet in het voorprogramma van een fantastische en legendarische band als Clan of Xymox. het sluit niet aan, het kweekt geen sfeer, het hoort er gewoon niet thuis.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-09-2003 22:06 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik moet wachten tot 6 maart om Clan of Xymox terug te zien, het is alweer geleden van begin augustus 2001 op Eurorock (de laatste keer in Neerpelt en ook de voorlaatste editie van het festival ) dat ik ze gezien had, en ik had ze zelfs niet volledig kunnen bekijken omdat the Bollock Brothers op hetzelfde uur speelden in de tent

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 22:07 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:48 schreef TekNoir het volgende:
denk het

maar een mix van black en deathmetal met wat gothicmetal en powermetal invloeden kan mij niet meer zo bekoren, en al helemaal niet in het voorprogramma van een fantastische en legendarische band als Clan of Xymox. het sluit niet aan, het kweekt geen sfeer, het hoort er gewoon niet thuis.

Klopt. Het paste totaal niet. Maar het is denk ik lastig om een passend voorprogramma te vinden. Maar Endymearia is een prima bandje...

this user is dead

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 17-09-2003 18:33 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Een goed voorprogramma is niet zo moeilijk te vinden. Maar dan moet je wel weten waar je moet zijn. Atak is niet zo thuis in gothic. Dat is meer een metalzaaltje.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2003 18:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Metalzaaltje ???

No way,. meer een housezaaltje

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 17-09-2003 18:41 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Dat wou ik zeggen ja. Er komt steeds minder metal daar

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com