|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
die is idd onwijs gaaf, haha! en ik ben er ook zeker bij in de effenaar http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me verbaas over de populariteit van WASP. heb ik iets gemist ofzo???? Ze spelen toch doorsnee poser LA rock a la Motley crue? Eventuele aanraders om de band eens uit te proberen? ik ken alleen de muziek rond de tijd dat " blind in texas" werd uitgebracht en vond dat dus vrij zwak materiaal. |
|
quote:Delaatste keer iig niet, zijn bikerstuurmicrofoonstand-ding had wel vuurwerk in de handvaten haha Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:WASP lijkt in de verste verte niet op MC (MC Roxxx!), is zelfs stukken Heavier als je't mij vraagt... ja, oeramerikaans is het wel haha populariteit? het laatste anderhalf jaar is alles wat vijftien jaar oud is opeens weer totaal 'cool' en 'in'. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Argh, alleen in de Effenaar? Da's minder, maar ja, moet ik maar weer eens naar Eindhoven afreizen dan, en ook nog op een woensdag Overigens staat DragonForce als voorprogrammna van WASP op de UK data, en ik hoop ook op de internationale data! (alleen daarvoor zou ik al gaan) Maar ja, eerst maar kijken of dat lukt, ik vrees eigenlijk van niet NP: Judas Priest - Race With The Devil For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
nimmer nuchter en pil weten waar ze kunnen overnachten na een concertje in de effenaar http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Heersch (kan ik ook eindelijk dat shirt meenemen ) Maar het probleem is dat ik dan waarschijnlijk druk bezig ben met veldwerk, d.w.z. doordeweeks in oost-groningen vogeltjes kijken, en van concerten komt er dan niet veel terecht denk ik NP: Manilla Road - Metal For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
ik heb the crimson idol van w.a.s.p. ..... wat een GEWELDIGE cd is dat verder heb ik nog wat mp3tjes en videoclib die zijn ook niet onaardig .. |
|
quote: off topic: vogeltjes kijken mijn veldwerk bestaat uit "plantjes kijken" en bodemmonsters analyseren |
|
Yah toffe band! Ik heb The last command & The headless children (de solo's in Thunderhead!! ) en ergens nog Crimson idol (Chainsaw Charly !! ) en ooit Live in the raw en de Animal mcd. Wel een band die ik uit het oog ben verloren door de jaren heen toen de smaak verschoof van hardrock naar metal. Wat ik frappant vond waren de klaarblijkelijk vrij massale reacties op hun advertenties voor stagesluts om -half-naakt afgetuigd te worden. Common female desires? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hup, hier dan maar verder! Daarstraks had ik "The Headless children" nog opstaan in de auto. Man man, vroeger kende ik het wel, maar niert meer dan dat...daar is nu al geruime tijd verandering in gekomen. De muziek van die gasten kruipt gewoon door mijn vel. Op 7 november komen ze naar Antwerpen Dat wil ik niet missen, in mei heb ik al verstek moeten geven. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Headless Children is zeker een goede plaat! Neutron Bomber! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
klopt, dat vind ik ook hun beste plaat. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
binnekort in antwerpen heb er zin innnnn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Kill Fuck Die! Al blijft hun eerste cd nog steeds het beste. Het wordt eens tijd dat ik de complete discografie van deze band koop, want dat is het zeker waard. |
|
quote: Héhé, hun eerste album is inderdaad het felste. Die kan ik echt wel héél vaak opzetten. Ik ben ook zo stilaan bezig om al hun albums te verzamelen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Gister die nieuwe cd opgepikt; neon god part 2: the demise en die is toch wel erg goed, om eerlijk te zijn... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Grappige opmerking! Het blijkt dus dat zanger Blackie Lawless (jawel de vader van Lucy Lawless beter bekend onder de naam Xena warrior princess) met Nikki Sixx in een band heeft gezeten genaamd Sister of London met de release: Nonstop rock; ik kwam em net toevallig tegen en hoop em snel te kunnen downloaden. LONDON: Biography Related Genres: Rock When Blackie Lawless kicked glam rock hellions Nikki Sixx and Lizzie Grey out of his band Sister, the duo started London in an effort to annoy Rush fans, emulate the debauched spectacle of New York Dolls, and build upon the music of Cheap Trick, Slade, and Love It to Death. The pair were thrilled when Nigel Benjamin, vocalist with last-legs Mott the Hoople, answered a Recycler ad to be London's singer. According to the Mötley autobiography, -Dirt, Sixx sent the London demo to hero Brian Connolly of Sweet who told the young deviant to keep his day job: "This kind of music is never going to make it." Sixx immediately departed to form the monstrous Mötley Crüe and prove Connolly wrong. Grey powered through the '80s with London, ruling the Sunset Strip as (reputedly) legends like Izzy Stradlin and Fred Coury (Cinderella) passed through the ranks. London's inclusion in the notorious Decline of Western Civilization Part II: the Metal Years signaled the end of the band. Now an underground legend, Grey went on to form Spiders & Snakes. nb: Wat is Chainsaw charly toch een fantastisch nummer!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-09-2004 0:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Door hun eerste paar albums worden ze wel een beetje bij dat soort bands gegooit, onterecht, omdat ze zich daarna meer ontwikkeld hebben. Al blijft de eerste cd het gaafst. |
|
quote: en gay.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ongetwijfeld, maar dat is in dit geval positief. |
|
W.A.S.P. is eigenlijk net zo'n band als Motorhead. Maakt niet zoveel uit welk nummer je aanzet, zolang je er maar voor zorgt dat je de volumeknop voldoende slagen rechtsom hebt gegeven |
|
Wat de Amerikanen in the mid eighties onder echte metal verstonden, daar horen er nog 2 bij nl. Lizzy Borden en Twisted Sister, de rest is nog net partyrock. De bay area natuurlijk niet meegerekend want dat sloeg niet zo goed aan als bovengenoemde bands. |
|
|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |