|
Auteur: |
|
|
Coole band, ik heb "battle cry", "warning from danger", "teeth of the hydra" en nog een geloof ik...echte US metal. ik geloof dat we een keer een discussie gehad hadden of het nu epic of speed metal was, zullen we dat ergens in het midden houden AHHAHAHAHA! vind het iig erg ghoed, beter dan de nieuwe maiden LOL |
|
Omen is gaaf, vooral battle cry! THE AXEMAN!!Die nieuwe die gaat uitkomen is Eternal Black Dawn. ik heb em ook nog niet gehoord.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
'k heb die nieuwe Omen al 'n tijdje hier liggen en als alles goed is zou hij nu ook in de winkels moeten liggen, indien niet, vraag ernaar bij jullie lokale platenboer !! Zelf vind ik hem heel sterk ! Indien je de oude spullen goed vindt, ga je deze zeker weten te waarderen !! Deze zomer waren ze headliner op het Keep it True fest, héél sterk concert !! Ook in Zottegem waren ze sterk, hoewel in Duitsland alles 'n pak beter was... Misschien te wijten aan het aanwezige publiek in D welke massaal uit de bol ging ! Ook hun nieuwe nummers gingen er ginder in als de spreekwoordelijke koek ! Nieuwe zanger Kevin Goocher past perfect bij de Omen stijl !! Zeker gaan beluisteren !! Normaal zou er in november 'n tour komen met KILLER, maar gisteren heb ik helaas boodschap gekregen dat de gehele tour wordt afgelast... :-( Volgend jaar speelt Omen wel op het Bang your Head fest !! Persoonlijke favotieten : Burning Times en King of the 7 seas. Op het album staat ook nog "The Specter of Battles Past", een medly bestaande uit ouwe nummers en ook hier nogmaals het bewijs dat Kevin de absolute vervanger is voor Kimbell... www.omenlegion.com/ www.mausoleum-records.com |
|
quote: zeer goed nieuws! Ik ben wel benieuwd naar die medley! Ik wist niet dat ze in europa hebben gespeeld. Nederland hebben ze toch overgeslagen vrees ik. Hopelijk de volgende keer beter en dan hoop ik ook dat het nummer "warning of danger" spelen. ja, er staan mooie tijden te wachten, met zowel een nieuwe "Omen" als een nieuwe "keu" cd in het verschiet. |
|
Battle Cry opnieuw uitgebracht, samen met de dvd van het concert in de Resada Country Club, 10-9-1984, support act voor Slayer. |
|
Een band die ik altijd te gek heb gevonden, vooral het stemgeluid van JD Kimball (RIP) vond ik uniek. Nummers als "The axeman", "Holy Martyr", "Deathrider",.... de max. Ik zag ze enkele weken geleden op toer en het was een heel goed optreden. Alleen het Belgische publiek was de grote aanwezige... Ze gaan binnenkort de studio in... [Dit bericht is gewijzigd door hellish star op 30-11-2006 21:33] |
|
ommen heeft wel een gave camping! Je moeder. |
|
quote: Kijk, dat hebben ze dan mooi voor elkaar gekregen met hun muziek Ook ergens twee Cd's van liggen. Niet onaardig. spelfout weggehaald... |
|
Wat blijven die eerste drie release van Omen toch magistraal... Zit nu weer vol te genieten van Warning Of Danger. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Omen. Geniale band Battlecry is de favoriet hier. Vooral The Axeman. Life doesn't get much better than this! |
|
Vooral Battle Cry ja, immens gave heavy metal, met termen als epic kan ik niet zoveel, en speedmetal vind ik het zeker niet. Ook leuk is de livebonustrack van Battle Cry (live) die bij de boxset op de cd staat. Verdere albums deden me allemaal minder dan dit album, heb de andere albums ook nooit doorgrond. |
Index / Heavy Metal |