|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik kan het waarschijnlijk morgen wel even voor je scannen ja... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Nou ik vind het heel erg jammer dat ik Ozzy nog nooit live heb gezien.....en het Ozzfest heb moeten missen...... Flytje |
|
quote: ja ik nog steeds een mega fan geniet nog steeds van hem ook van zijn mtv stukjes ook al heb ik ze al tig keer gezien en op cdtje staan vergeef me, heb dislectie |
|
en die nieuwe single is niet eens zóóó slecht, maar nog steeds te veel posermuziek. sorry, ozzy rules bij mij ook, maar de muziek op z'n eerste 3 solo albums zijn toch wel ff héél wat beter. over the mountain, YEAH. Oud Vuil. |
|
quote: ozzy + rhandy roads = ozzy - rhandy roads = (teveel glam LA-rock) |
|
Ozzy heerst, zijn droge humor zijn goede muziek,en zijn motoriek van een versleten molenpaard. Maar Ozzy is de Man!!!!!!!!!!!! On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!! |
|
The osbournes family album is sinds gisteren uit.... met natuurlijk nummers van ozzy het gecoverde nummer van madona door: kelly osbourne ( die rijd natuurlijk lekker mee over vaders beroemde rug ) etc etc....... vergeef me, heb dislectie |
|
Zonder het duo Ozzy en Randy geen Ozzy, die nu nog platen maakt. Hij is toendertijd natuurlijk behoorlijk doorgedraaid (na Sabbath en na ongeluk Randy r.i.p.) en alles wat daarna is gekomen komt daar uit voort. Ozzy en Zakk: super, maar bepaalde nummers geschreven ten tijde van Blizzard en Diary blijven een klasse apart en gelukkig hebben we er daar laatst weer een paar van mogen horen op het Ozzfest. Hij staat er nog steeds!!!: Ozzy Rules!! |
|
Oud Vuil. |
|
quote: Hmm maar wat is de etc. dan eigenlijk? Staat er nog iets op dat we niet al lang kennen of ehh? Tell us ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik vond hem echt cool vroeger noem me gerust een grotre fan, maar sinds die hele uitverkoop van zijn persoon begin ik een beetje een aversie tegen het product osbourne te krijgen! Er is niet veel meer van hem over dat is wel duidelijk, maar hij heeft wel mooie muziek gemaakt, al vond ik de laatste twee Ozzy albums behoorlijk zwak... Daarentegen zijn de Black Sabbath tracks op de Live Reunion plaat SUPER van mij mag ie met Black Sabbath doorgaan! Ik heb ozzy nog gezien in de Paradiso (in 1993 volgens mij) HAHAH kan je nagaan...daarna in de Central Studios in Utrecht in 1995, met Black Sabbath in 2000 (???) in de Ahoy en laten nog een keer op Ozzfest (2001???) in Nijmwegen dara was ie al danig verzwakt en slecht bij stem...gelukkig had ie een goede band! |
|
quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Haha gaaf. Kunnen ze bij Lemmy ook wel doen trouwens. |
|
Pak dan ook maar meteen de Rolling Stones en Aerosmith mee |
|
afgelopen zaterdag op Ozzfets: was leuk "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Iemand? is blijkbaar vermist. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
https://www.nu.nl/achterklap/6025316/ozzy-osbourne-71-gediagnosticeerd-met-ziekte-van-parkinson.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hopelijk gunt Sharon hem nu eindelijk eens zijn welverdiende pensioen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ze heeft net haar hele kop weer laten verbouwen, zag ik ergens. Ozzy! Money! Nog één tourtje... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Net het nieuwe album voor het eerst beluisterd. Wisselvallig, zonder echte uitschieters. Regelmatig érg duidelijke verwijzingen naar ouder werk van Ozzy, Black Sabbath of andere bekende bands: Goodbye lijkt in het begin sprekend op Iron Man, It's A Raid is een knip-en-plak-combi van Black Sabbath en Motörhead, en ook een nummer als No More Tears schiet me meerdere keren te binnen. Het titelnummer (met Slash en Elton John) is een suffe ballad die tegen het eind gaat lijken op Estranged (GN'R) - sowieso al raar op een Ozzy-plaat, maar helemaal als het zo net-niet gedaan wordt. Het Post Malone-nummer aan het eind laat ik maar even buiten beschouwing. Grootste gemis is toch wel een state-of-the-art rockgitarist/songwriter. Andrew Watt kan zich in het dagelijks leven vast prima redden, maar hij steekt toch vrij bleekjes af bij een Zakk, een Gus of een Randy. De platte, "moderne" productie zonder bite maakt de nummers waarschijnlijk lekker behapbaar voor mensen die Ozzy nu ontdekken via Post Malone, maar het resultaat klinkt totaal levenloos. En verder zijn de teksten van Ozzy nooit briljant geweest, maar zo kinderlijk simplistisch als hier... Vox Clamatis in Deserto |
|
https://www.stereogum.com/2191324/ozzy-osbourne-patient-number-9/news/ Heeft she-cunt Sharon weer een reeks aan vagina tightening surgery nodig of wat is dit maal de rede dat Ozzy weer aan de bak moet? Arme man. We zijn klaar |
|
Zodeju die gaat nog hard. De Tegenpartij |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |