IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Arafat verbannen/definitief uitschakelen/... Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2003 18:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

De Israeli's hebben genoeg van deze luis in hun pels. Arafat gaat verbannen worden of wordt gewoonweg uitgeschakeld.
Wat willen ze hiernu mee bereiken ? Vrede? Neen, dat zal ze zeker niet lukken.Ik ben geen fan van Arafat en Hamas en noem ze allemaal maar op maar ik denk toch dat Israel een zeer kritisch fout maakt als ze Arafat daadwerkelijk elimineren. Dan zijn de aanslagen helemaal niet meer te tellen vermoed ik en het uiterst kleine beetje krediet dat ze nog hebben in de westere wereld verspelen ze helemaal.
En ik benieuwd wat grote vriend USA er van zal vinden. Zelfs zij zullen het waarschijnlijk eenbrug te ver vinden(wat op zich ook weer eigenaardig is).


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-09-2003 18:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Vrede zal het daar nooit zijn. De Israëli's zijn weer flink bezig de laatste tijd, stelletje gestoorde klootzakken met hun beloofde land. Die endlösung was misschien toch nog niet zo'n slecht plan geweest.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2003 18:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Allemaal dood daaro, das de beste oplossing, ze willen allemaal niets anders dan oorlog voeren.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2003 18:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 18:39 schreef Heiden het volgende:
Vrede zal het daar nooit zijn. De Israëli's zijn weer flink bezig de laatste tijd, stelletje gestoorde klootzakken met hun beloofde land. Die endlösung was misschien toch nog niet zo'n slecht plan geweest.

Neen, het zal pas vrede zijn tot of alle joden daar weg zijn of alle palestijnen/arabieren. En aangezien de laatste in een overweldigende meerderheid aanwezigheid zijn zal, en de Israli's militair weer veel beter zijn zal het nog heel lang duren vrees ik.
Maar ik denk dat de israeli's na het verwijderen van Arafat als volgend stap alle andere Palestijnen gaan verwijderen. Lekker volk, stel je voor dat ze Brabant of Limburg als beloofde land hadden uitgekozen.

(overigens: een zeer mooie icon heb je nu!)


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-09-2003 18:47 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Die Palestijnen zitten daar al duizenden jaren en nu worden ze in hun eigen land gebombardeerd of afgeschoten op straat. Ik kan dan ook best begrip opbrengen voor de Intifada.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2003 18:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 18:47 schreef Heiden het volgende:
Die Palestijnen zitten daar al duizenden jaren en nu worden ze in hun eigen land gebombardeerd of afgeschoten op straat. Ik kan dan ook best begrip opbrengen voor de Intifada.

Ik ook maar al dat Alla-gebral stoort me wel weer. Ook foto's van kleine kinderen in zelmoordkledij maakt me niet echt vrolijk. Maar ja, mogelijk zoeken die mensen hun heil in religie omdat die fundamentalisten wel hard terug slaan en de westerse wereld ze gewoon laat verrekken.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 13-09-2003 18:54 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Vergeet niet dat veel partijen er alleen maar baat bij hebben als er gerommel is daar in het Midden-Oosten.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-09-2003 18:56 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het zijn niet echt alleen fundamentalisten, de Intifada is de palestijnse volksopstand, er zit ook een flink percentage christenen onder de palestijnen. Ook dat wijf van de PLO is een christen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2003 18:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De rol van Amerika in deze hele kwestie is ovirgens ook heerlijk arogant wederom


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2003 19:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 18:56 schreef Heiden het volgende:
Het zijn niet echt alleen fundamentalisten, de Intifada is de palestijnse volksopstand, er zit ook een flink percentage christenen onder de palestijnen. Ook dat wijf van de PLO is een christen.



Ja, dat is waar. Maar goed, ze hebben toch geen schijn van kans zolang de VS Israel blijft steunen met wapens.

En Jenje, verwacht je iets anders van het huidige VS-regime? (ed: zie nu pas het woord wederom, neen dus ) Ben overigens benieuwd hoe de ratio palestijnen/joden is bij die mensen die invloed hebben op de regering van de VS. zal wel een zeer laag getal zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-09-2003 19:04]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2003 19:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Amerika doet erg schijnheilig door ze aan de eene kant een prces in te duwen maar aane andee kant israel te steunen


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-09-2003 19:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Een Joodse staat stichten is een van de grootste fouten die er ooit gemaakt is..

Arafat persoonlijk kunnen de Israëli's ongetwijfeld uitschakelen (makkelijk hoor, een broze oude man..) maar de Palestijnen zullen (terecht) altijd voor hun land blijven vechten!

Kinderachtig kat-muis spelletje dat daar gaande is.. Fight fire with fire

Er is toch 1 partij die ooit een keer als eerste moet stoppen...

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-09-2003 19:09]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-09-2003 19:09 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Inderdaad weer een über-hypocriete actie, ja. Maar ja, ze hadden het sowieso beter de Verenigde Staten der Hypocrisie kunnen noemen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 13-09-2003 19:17 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 19:08 schreef Snaack het volgende:

Arafat persoonlijk kunnen de Israëli's ongetwijfeld uitschakelen (makkelijk hoor, een broze oude man..) maar de Palestijnen zullen (terecht) altijd voor hun land blijven vechten!



Hun land? Je bedoelt wat van hen is afgepakt of een eigen staat?

[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 13-09-2003 19:18]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2003 19:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 19:17 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Hun land?
Ga toch maar eens naar de geschiedenisles knul


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 13-09-2003 19:19 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 19:18 schreef Jenje het volgende:
Ga toch maar eens naar de geschiedenisles knul


jaja, reeds aangepast...

maar zonder een staat Israël was ook wellicht nooit een eigen Palestijnse staat opgericht en werden ze wellicht onderdrukt door een Arabisch regime...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-09-2003 19:22 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 19:19 schreef RrroooaaarrR het volgende:
jaja, reeds aangepast...

maar zonder een staat Israël was ook wellicht nooit een eigen Palestijnse staat opgericht en werden ze wellicht onderdrukt door een Arabisch regime...


Palestina bestond al voorat Israël werd gesticht in '48.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 13-09-2003 19:30 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 19:22 schreef Heiden het volgende:
Palestina bestond al voorat Israël werd gesticht in '48.


Als een protectoraat van de Engelsen, maar niet als land...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-09-2003 21:10 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Klopt, maar ik denk niet dat ze zo erg onderdrukt werden als door de Israëli's nu.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 13-09-2003 21:21 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

De Amerikaanse regering wil echt wel een oplossing voor dit probleem maar het kan hun eigen electoraat niet achter zich krijgen. De joodse lobby in de VS is zo groot dat wanneer de VS te veel tegen de haren van de regering van Israel instrijkt het een groot deel van hun eigen kiezers kwijt raakt.
Na de tweede wereldoorlog wist men in Europa niet goed wat ze met de joden aanmoesten. Toen er een grote uittocht begon werd dit door vele landen niet tegengewerkt. Dit tot tegenzin van de Engelsen die de joden in grote getalen in Palestina binnen zagen komen.
Toen de Engelsen probeerden de joden te weren werd er door de buitenlandse media (lees de Amerikaanse media) direct partij gekozen voor de joden.
Uiteindelijk door de dekolonisatie trokken de Engelsen weg uit Palestina waarna de joden onmiddelijk de Joodse staat Israel uitriepen.

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 13-09-2003 21:21]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-09-2003 23:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De Balfourverklaring is anders wel Engels, en komt uit 1917. Dus dat van die joden weren weet ik zo net nog niet.

quote:
The Balfour Declaration
November 2, 1917


During the First World War, British policy became gradually committed to the idea of establishing a Jewish home in Palestine (Eretz Yisrael). After discussions in the British Cabinet, and consultation with Zionist leaders, the decision was made known in the form of a letter by Arthur James Lord Balfour to Lord Rothschild. The letter represents the first political recognition of Zionist aims by a Great Power.


Foreign Office
November 2nd, 1917

Dear Lord Rothschild,

I have much pleasure in conveying to you, on behalf of His Majesty's Government, the following declaration of sympathy with Jewish Zionist aspirations which has been submitted to, and approved by, the Cabinet.

"His Majesty's Government view with favour the establishment in Palestine of a national home for the Jewish people, and will use their best endeavours to facilitate the achievement of this object, it being clearly understood that nothing shall be done which may prejudice the civil and religious rights of existing non-Jewish communities in Palestine, or the rights and political status enjoyed by Jews in any other country."

I should be grateful if you would bring this declaration to the knowledge of the Zionist Federation.

Yours sincerely,
Arthur James Balfour

Bron: http://www.mfa.gov.il/mfa/home.asp (Israelische ministerie van buitenlandse zaken)


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 13-09-2003 23:32 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 13 september 2003 23:15 schreef Dwaallicht het volgende:
De Balfourverklaring is anders wel Engels, en komt uit 1917. Dus dat van die joden weren weet ik zo net nog niet.


http://www.itoa.nl/pso/rb98p001.htm


[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 13-09-2003 23:33]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 14-09-2003 11:03 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 21:10 schreef Heiden het volgende:
Klopt, maar ik denk niet dat ze zo erg onderdrukt werden als door de Israëli's nu.


Mee eens.


campske666
Usericon van campske666
Posted 14-09-2003 11:14 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

I say, kill'm all and let Odin sort it out !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-09-2003 12:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik zeg atoombom op de hele zooi daar


campske666
Usericon van campske666
Posted 15-09-2003 12:51 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 12:50 schreef ghoulliette het volgende:
ik zeg atoombom op de hele zooi daar


En dan radioactief afval tot hier komen waaien zeker ? Neu nue, d'er zijn andere manieren om die zand-bak op te ruimen...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen