|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
jij leren praten en zoekfunctie gebruiken. ugh |
|
Jij Possessed, Iron Maiden en Darkthrone gaan checken en misschien zelfs jij verschil horen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
jah okee??? ene wat moet ik dan invoeren |
|
uhmz... bij heavy metal is de zang meestal zuiver (dus geen grunts) dacht ik... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
een cdtje in voederen in je cdschijspeelmasjiene! |
|
quote: Jij bent vast een "man" he? *zucht* It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:Ik weet dat je een meisje bent, maar maak niet de fout om elk mannelijk mens een man te noemen. |
|
quote: Diep, maar dan ook echt diep, beledigd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Het was tussen aanhalingstekens (volgens mij is het nog een kleuter) @XnegX: sorry, was niet persoonlijk bedoeld It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Alle echte mannen heb je beledigd hoor |
|
quote: Haha, ok dan I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Eerlijk gezegd boeit het me niet zo veel... wat verstaan jullie dan wel onder "echte" mannen? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
zucht http://www.anus.com/metal/about/styles.html dit kwam ik tegen in een van de vele wat is het verschil tussen.. topics. Ik heb het zelf nog niet geopend maar het zal wel goed zijn. En als je niet weet hoe een zoekfunctie werkt, hoe komt het dan dat je wel begrijpt hoe je een url moet intypen. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-09-2003 19:06] |
|
saaie mensen hier man vraag je iets gaan ze megolische reageren een echte forum........ |
|
Megolisch ???????? |
|
sqt bedankt he |
|
Eerlijk antwoorden: snap jij wat je zojuist hebt gezegd? --edit-- Graag gedaan, maar ik denk dat zelfs jij een zoekmachine kan gebruiken. Probeer het maar eens, dan kom je een stuk verder [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-09-2003 19:29] |
|
tering.. toch niet weer zo'n domme teringn00b als je zo'n vraag stelt hoor je niet op een metalforum thuis.. |
|
ik ben op deze forum om meer te weten te komen over bands van metal enzo echt wazige mensen hier |
|
Lees dan eerst band topics door, lees de frontpage dagelijks. doe er wat moeite voor |
|
eindelijk een normaal antwoord ........ jah okee zal ik doen |
|
als het hier te saai is voor je kanker je toch fijn op naar een BrEeZaH-forum, homo |
|
jij bent zielig snaack |
|
En we zijn er trots op. Devilsmusic .. WAHAHAHAHAHAHA |
|
quote: Iemand die zo typt verdient een nare dood. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |