|
Auteur: |
|
|
Waar is het optreden? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: oh shit, ik edit de first post |
|
Arg, weer zo'n klere eind weg. Katafalk had ik graag nog eens live gezien. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: dude ik woon ook in noord holland, niet zeiken |
|
Dude, ik woon in Twente. Ik mag zeiken wat ik wil I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Katafalk was gisteren in de Willemeen in Arnhem, wel wat dichterbij. Mja dat was gisteren .... |
|
Komt ie nou pas mee. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ja nou sorry ik liep vandaag toevallig in Arnhem ... en toen zag ik dat, was dr anders zelf ook wel naar toe geweest denk ik ... |
|
als iemand gaat moet ie maar ff de groeten aan alexander (de bassist) doen van mij. |
|
ex van je ? |
|
013... Laat maar We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Dew scented was Ze hebben nr Unconditional gedaan ff lekker kunne headbange en bieren op een zondag middag ja ik ga ze wel weer zien in eindhoven AARGHHH |
|
speelde ze War Ensemble ook? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Index / Concerten |