|
Auteur: |
|
|
|
|
interessant, waar ligt heerhugowaard precies>? Ik ben niet echt een geografisch wonder ofzo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
molfest.com/route |
|
Leuk...toch maar eens kijken of ik daar tijd voor kan maken. |
|
elke gelegenheid om naar HHWRC te kunnen gaan moet je aangrijpen natuurlijk Na und? |
|
quote: hehe ik zie nu pas wie je bent heerhugowaard lijkt me afgezien van molfest maar doods overigens |
|
quote: dude die signature van jou kan niet missen natuurlijk maja hhw is redelijk dead ja maar ik doe altijd alsof het hier vet koel is tegenover de buitenwereld Na und? |
|
Dus eigenlijk is het echt zo'n gat en nou ontopic! Ik ben er iig...als ik vrij kan krijgen |
|
ik ga ook werd gevraagt door patrick dus vanuit tilburg 4 okt. gelijk door naar hhw... mmm hehe komt allemaal goed :p |
|
het schijnt dat ik min of meer beloofd heb dat ik naar beverwijk ga 4 oktober dus unless dr een vet goeie reden komt om naar 't kompleks te gaan ga ik dus niet want de redenen om niet te gaan overheersen waarschijnlijk (alle foute mensen hebben geloof ik molfest ritueel overgenomen) offtopic: bjurren volges mij heb ik jou wellis gezien op molfest ooit ken dat? want je harses kwam me al zo bekend voor op wacken Na und? |
|
quote: da kan best aangezien ik er vorig molfest brutal ook was en dat ik kom, moet toch genoeg reden zijn om ook te komen? |
|
ohja dat is waar naja ik kan natuurlijk ook gewoon eerst een tijdje naar molfest en daarna naar beverwijk Na und? |
|
quote: Nooit geweten dat er een Molfest ritueel was. Ik kom er toch al vanaf de eerste Molfest. bla...bla...bla... |
|
quote: neen het is geen molfest ritueel, zij hebben molfest overgnomen een rite weetjewel, foute mensen cultus enzo Na und? |
|
quote: je leeft nog! |
Index / Concerten |