|
Auteur: |
|
|
welke cd van iron maiden vinden jullie het best? en ook waarom? |
|
Aangezien je nog niet schijnt te weten hoe die zoek-knop werkt: Hier is het Iron Maiden-topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=263 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ja weet wel hoe die werkt maar ja je weet nooit goed wat je moet invullen he tenminsten ik niet |
|
quote:Hint: 'Judas Priest' [Dit bericht is gewijzigd door dzouwe op 13-09-2003 20:16] changed to 'ouwe' |
|
quote: hahahhaahhaahahahahahhahahahhaha, POST VAN HET JAAR! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
En je hebt ook niet door hoe dit forum werkt. Lees de help door en gebruik de zoekfunctie (typ in Iron Maiden en voila, een lijst met Maiden-topics) En ga gewoon langs een cd-zaak en beluister zelf eens wat. |
|
oke zal ik doen |
|
quote: Raak jij nooit geirriteerd of zo?? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Ja IK weet wel hoe die werkt maar ja, je weet nooit goed wat je in moet vullen he? Tenminste (zonder n ja!) ik niet. Zou dat heeeeeeeeel moeilijk voor je zijn? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
okee ik heb gezocht maar deZe vraag is nog niet beantwoord en ik weet jah breeeeezah maar wat voor muziek is iron maiden welk soort metal? |
|
Zie de link van Altx. |
Index / Heavy Metal |