IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Killer
zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 14-09-2003 12:10 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

Enkele maanden geleden verscheen het re-unie album van het Belgische KILLER !!
"Broken Silence" is een aaneenschakeling van deftige, stevige melodieuze HEAVY METAL.
Naast de verscheidene festivals (Graspop,Kleudde,Headbanger's Open Air, Keep it True, etc) zou er in het najaar een tour volgen met het Amerikaanse OMEN.
Buiten onze wil om is de gehele tournee afgeblazen, helaas.
Nu zouden we dus asap nieuwe concerten moeten doen waar we vooral Nederland niet zouden willen vergeten.
ZM-ers die ideeën hebben om ons te helpen,
héél graag dus..
www.4-killer.com

topictitel aangepast

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 14-09-2003 12:11]

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-09-2003 12:22 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hmm heb je een email adres v/d band ofzo?

Zou tof zijn om Killer in Nederland live te zien!!

"Ready for hell" vette plaat!! De nieuwe is ook erg goed.

Ik, Wil Schuurman

zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 14-09-2003 13:00 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

Ik verzorg het management van de band, dus...
zjosuah@pandora.be

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-12-2003 0:40 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Volgende week zondag, de 28e staan ze in de Plato te Helmond als ik me niet vergis.

Ik, Wil Schuurman

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-12-2003 10:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 12:22 schreef Snagger het volgende:
Zou tof zijn om Killer in Nederland live te zien!!

Ze waren vorig jaar op het Heavy Metal Maniacs Fest! En ik heb ze ook nog een keer gezien op Graspop (jij ook neem ik aan, of je lag nog te pitten ) erg vette live-band trouwens!

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 22-12-2003 12:01 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

Killer heerscht ja
Broken Silence, goeie plaat, ouwe werk vind ik toch leuker idd Ready for Hell
Zin in de 28e, Killer in Helmond!

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 26-07-2004 21:13 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Wat vond men overigens van Shockwave? Ik heb de plaat onlangs kunnen kopen (4 pleuro) en moet zeggen dat dit een heerlijke plaat is!

Like Some Snow-white Marble Eyes

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 26-07-2004 21:18 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Hehe , killer is gaaf ja!
Toch vind ik het oude werk veel beter.

zzz

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 26-07-2004 21:19 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Shockwave is uit '84 as I recall en daarnaast wou ik je aarsch al naar dit topic slepen hehehe.

Komen ze binnenkort nog ergens in de buurt toevallig? Heb wel weer zin in een potje Killer live!

Like Some Snow-white Marble Eyes

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 27-07-2004 11:48 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Hehe, ja ze hebben 4 oude platen en 1tje van vorig jaar, die is best ok zelfs, maar ook niet meer dan dat.
Wall of sound is mijn favo plaat trouwens hehe.
Denk dat je wel ff kan wachten, ze hebben vorig jaar wel een aantal keer gespeeld, HOA, Graspop en in Helmond kan ik me herinneren. (daar ben ik zelf ook geweest, 20 man binnen ofzo )

zzz

Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 31-07-2004 22:12 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

den trots van antweirpe!

heb shorty nog geinterviewed paar jaar terug

Do androids dream of electric sheep?

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 31-07-2004 22:55 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Gezien op Graspop, opener op zaterdag. Die kerel stond zelf nog in zijn pyama broek. Niet echt bijster boeiende band, ze hadden er beter wat anders neer kunnen zetten.

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-08-2004 0:27 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Killer boeit me niet. Shorty haalt steeds hetzelfde trucje uit. Niks nieuws. Die reünie had van mij niet gehoeven.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com