|
Auteur: |
|
|
Enkele maanden geleden verscheen het re-unie album van het Belgische KILLER !! "Broken Silence" is een aaneenschakeling van deftige, stevige melodieuze HEAVY METAL. Naast de verscheidene festivals (Graspop,Kleudde,Headbanger's Open Air, Keep it True, etc) zou er in het najaar een tour volgen met het Amerikaanse OMEN. Buiten onze wil om is de gehele tournee afgeblazen, helaas. Nu zouden we dus asap nieuwe concerten moeten doen waar we vooral Nederland niet zouden willen vergeten. ZM-ers die ideeën hebben om ons te helpen, héél graag dus.. www.4-killer.com topictitel aangepast [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 14-09-2003 12:11] |
|
|
|
Volgende week zondag, de 28e staan ze in de Plato te Helmond als ik me niet vergis. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Ze waren vorig jaar op het Heavy Metal Maniacs Fest! En ik heb ze ook nog een keer gezien op Graspop (jij ook neem ik aan, of je lag nog te pitten ) erg vette live-band trouwens! |
|
Killer heerscht ja Broken Silence, goeie plaat, ouwe werk vind ik toch leuker idd Ready for Hell Zin in de 28e, Killer in Helmond! |
|
Wat vond men overigens van Shockwave? Ik heb de plaat onlangs kunnen kopen (4 pleuro) en moet zeggen dat dit een heerlijke plaat is! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Hehe , killer is gaaf ja! Toch vind ik het oude werk veel beter. zzz |
|
Shockwave is uit '84 as I recall en daarnaast wou ik je aarsch al naar dit topic slepen hehehe. Komen ze binnenkort nog ergens in de buurt toevallig? Heb wel weer zin in een potje Killer live! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Hehe, ja ze hebben 4 oude platen en 1tje van vorig jaar, die is best ok zelfs, maar ook niet meer dan dat. Wall of sound is mijn favo plaat trouwens hehe. Denk dat je wel ff kan wachten, ze hebben vorig jaar wel een aantal keer gespeeld, HOA, Graspop en in Helmond kan ik me herinneren. (daar ben ik zelf ook geweest, 20 man binnen ofzo ) zzz |
|
den trots van antweirpe! heb shorty nog geinterviewed paar jaar terug Do androids dream of electric sheep? |
|
Gezien op Graspop, opener op zaterdag. Die kerel stond zelf nog in zijn pyama broek. Niet echt bijster boeiende band, ze hadden er beter wat anders neer kunnen zetten. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Killer boeit me niet. Shorty haalt steeds hetzelfde trucje uit. Niks nieuws. Die reünie had van mij niet gehoeven. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Index / Heavy Metal |