|
Auteur: |
|
|
Hey bands! Ik heb een avond op 17 oktober 2003. De headliner is Orphanage en 2 andere bands worden nog gezocht die binnen t budget passen. Ik zoek een bandje die graag wil en kan spelen op deze datum voor helemaal niets. Reacties graag mailen binnen 3 dagen naar dit mailadres. Greetings, Petra Metal-Mixed-Up metal_mixed_up@hotmail.com www.metalmixedup.tk www.p60.nl light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
voor helemaal niets? dat past toch altijd in het budget. Oud Vuil. |
|
Haha klopt, beetje vreemd dan.. Ik, Wil Schuurman |
|
0 + 0 + 0 = .... euhm ... *start rekemachine in windows op* |
|
wij kunnen niet, wij willen rijk worden van metal spelen. * mmm, wat zou een voorprogramma van TMDC verdienen? * Oud Vuil. |
|
Plaatsje in hun bus |
|
Hoe goed vind jij jezelf wel niet dat je jezelf als voorprogramma van TMDC ziet? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: euh, goed genoeg? Oud Vuil. |
|
quote: beter zelfs this user is dead |
|
quote: Daar kun je nooit goed genoeg voor zijn gij heiden! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Er is budget voor 2 bands. Maar voor een 3de niet. Maar als er een band is die graag in het voorprogramma bij Orphanage wilt spelen, dan hoor ik dat graag. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Wij willen dan wel als tweede band spelen, dat is dus niet de band die buiten het budget valt |
|
Bestaan er dan helemaal geen bands meer die graag willen spelen?? light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
wij willen wel... http://www.terdor.8m.com alleen hebben we maar een repetoir van een half uur kijk voor http://www.terdor.8m.com voor info (btw info is klein beetje veroudert we hebben nu ook eigen nummers) of mail naar official_terdor.8m.com Nabua Vonveilla |
|
quote: weet je wat het kost om in een band te spelen? Dan wil je graag iets van onkosten vegoeding krijgen. |
|
Inderdaad ja, voor niets gaat de zon op. Krenten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Er zijn legio bands die graag willen spelen, maar zoals eerder genoemd, wel voor minimaal een onkostenvergoeding. Logisch toch!? Don't blush when I rip you open |
|
quote: Probeer Tralalinor eens Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: dan krijg je geld toe en kun je daarvan judgement day boeken |
|
quote: Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Band is al gevonden. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
oke slotje dan maar |
Index / Concerten |