|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
mja, ik heb die ceedee ook nog. zaten op het zelfde label als mijn band, effigy records uit noorwegen( ). heb 'em allang niet meer gehoord. maar weer eens opzoeken. Oud Vuil. |
|
Persoonlijk 1 van mijn favoriete bands! Ik heb zelf: Witchcraft lp Soublight digicd The shepperd and the hounds of hell cd Witchcraft vind ik wat minder, de keyboards passen niet echt in het muziek. soublight is geniaal. The shepperd is nog genialer!! echt een meesterwerkje! Ik had hun demo op mp3, maar omdat mijn hd moest crashen ben ik hem kwijt. Was overigs meer death/grind dan black metal (maar wel BRUUT!) |
|
Ze waren in de begindagen inderdaad meer deathmetal georienteerd. Effigy records scheen een label te zijn welke erg graag bands deed beduvelen.Kwamen contracten niet na,maakten valse beloftes e.d.Vandaar dat ze maar zo kort bestaan hebben. Centuries of sorrow is trouwens als eerste in eigen beheer uitgebracht onder catalogus nummer OE941 (Obtained Enslavement 1994 eerste release) gelimiteerd tot 500 en laterna door Effigy opnieuw uitgebracht,wederom tot 500 stuks. Voor mijn collectie zoek ik dus nog de Effigy versie De eigen beheer versie heb ik van Oryan gekregen destijds Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Soulblight is een geweldige black metalschijf ook al is ie veel te volgepropt qua geluid. The Shepherd and the Hounds of Hell vind ik een stuk minder, omdat ik 'm wat te "lief" vind klinken. Verder een prima band! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Soulblight is echt een geniale cd. Juist het feit dat het in het begin wat overweldigend lijkt vind ik zo gaaf. Het duurt even voordat je het totaalbeeld goed kan vatten. The sheppard and the hounds of hell was daarna een vieze tegenvaller. Te simpel en te lief inderdaad. Ze zijn er toch mee opgehouden of niet? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: TE LIEF?? Nummers als Stepping over angels en Ride the whore zijn gewoon verdomde goed. |
|
quote: euh., je mag 'em best overnemen van me, mail me anders maar. Oud Vuil. |
|
quote: hey goed vind ik 'm best wel, dit album. Alleen met lief bedoel ik meer de te heldere sound. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Welke zal ik kopen, Soulblight of die sheperd cd? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Soulblight! Die andere is gewoonweg te clean en te standaard. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Soulblight is veel beter,is meer Obtained Enslavement Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:wil je ook ruilen? Heb mijn lijst op het cd verkoop topic neer gezet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ik zal eens loeren, maar nu is het te laat. je hoort nog van me. Oud Vuil. |
|
Persoonlijk vind ik From times and kingdoms van Witchcraft hun tofste nummer. Loopt gewoon lekker. Soulblight vond ik eigenlijk vrij saai, maar dat zal wel aan mij liggen. |
|
Met dank aan hub de galier ( ), kan ik concluderen dat Centuries of Sorrow heerscht! |
|
quote: oew shit, helemaal vergeten. * zet de pagaina tussen de favorieten * Oud Vuil. |
|
Heerschende band, luister nu net weer naar Witchcraft, erg lekker... hierna maar even soulblight om het 'klassieke muziek' gevoel... wat is Pest toch ook een heerschende zanger! , zo dat wou ik even kwijt. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Niet dat ik topics wil omhoogschoppen, maar bestaat deze band nog? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Niet dat ik jou nou direct wil veroordelen, maar ben jij nou echt zo dom als het achtereind van een mis-gekloond varken? Of heb je het topic gewoon niet eens gelezen? Drummer nodig? |
|
Nu zie ik 't ja. Over gelezen. Maar het blijft een gave band. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
godver! en wéér luister ik naar Witchcraft en ben gelijk weer verkocht! Zijn er meer bands als deze ? (als hun oudere werk...) en waar is PEST gebleven!? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Pest is met z'n vriendin enkele jaren terug naar Amerika vertrokken en daar gebleven. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: hm nahja zeg... enig idee of ie daar nog iets uitvoerd? (zal wel niet...) want wat een heerlijke strot!.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het laatste wat ik gehoord heb is dat hij voor het familie-leven heeft gekozen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: die heb ik dus overgekocht en klinkt echt afgrijselijk goed signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |