IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Obtained Enslavement Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-09-2003 17:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben nu weer eens Centuries of sorrow aan het luisteren en wat is dat toch een heerlijk ceedeetje
Vreemd dat er nog geen topic bestond over deze gave band.
Meer liefhebbers hier van deze helaas ter ziele gegane band?

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-09-2003 17:35 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

mja, ik heb die ceedee ook nog. zaten op het zelfde label als mijn band, effigy records uit noorwegen( ).

heb 'em allang niet meer gehoord. maar weer eens opzoeken.

Oud Vuil.

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 14-09-2003 17:50 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Persoonlijk 1 van mijn favoriete bands!

Ik heb zelf:
Witchcraft lp
Soublight digicd
The shepperd and the hounds of hell cd

Witchcraft vind ik wat minder, de keyboards passen niet echt in het muziek. soublight is geniaal. The shepperd is nog genialer!! echt een meesterwerkje!

Ik had hun demo op mp3, maar omdat mijn hd moest crashen ben ik hem kwijt. Was overigs meer death/grind dan black metal (maar wel BRUUT!)

Hub de Gallier
Posted 14-09-2003 18:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ze waren in de begindagen inderdaad meer deathmetal georienteerd.
Effigy records scheen een label te zijn welke erg graag bands deed beduvelen.Kwamen contracten niet na,maakten valse beloftes e.d.Vandaar dat ze maar zo kort bestaan hebben.
Centuries of sorrow is trouwens als eerste in eigen beheer uitgebracht onder catalogus nummer OE941 (Obtained Enslavement 1994 eerste release) gelimiteerd tot 500 en laterna door Effigy opnieuw uitgebracht,wederom tot 500 stuks.
Voor mijn collectie zoek ik dus nog de Effigy versie
De eigen beheer versie heb ik van Oryan gekregen destijds

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-09-2003 19:56 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Soulblight is een geweldige black metalschijf ook al is ie veel te volgepropt qua geluid.
The Shepherd and the Hounds of Hell vind ik een stuk minder, omdat ik 'm wat te "lief" vind klinken.

Verder een prima band!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-09-2003 19:59 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Soulblight is echt een geniale cd. Juist het feit dat het in het begin wat overweldigend lijkt vind ik zo gaaf. Het duurt even voordat je het totaalbeeld goed kan vatten. The sheppard and the hounds of hell was daarna een vieze tegenvaller. Te simpel en te lief inderdaad. Ze zijn er toch mee opgehouden of niet?

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 14-09-2003 20:27 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 19:56 schreef NecRobert het volgende:
Soulblight is een geweldige black metalschijf ook al is ie veel te volgepropt qua geluid.
The Shepherd and the Hounds of Hell vind ik een stuk minder, omdat ik 'm wat te "lief" vind klinken.

Verder een prima band!

TE LIEF??

Nummers als Stepping over angels en Ride the whore zijn gewoon verdomde goed.

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 14-09-2003 20:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 september 2003 18:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
Centuries of sorrow is trouwens als eerste in eigen beheer uitgebracht onder catalogus nummer OE941 (Obtained Enslavement 1994 eerste release) gelimiteerd tot 500 en laterna door Effigy opnieuw uitgebracht,wederom tot 500 stuks.
Voor mijn collectie zoek ik dus nog de Effigy versie

euh., je mag 'em best overnemen van me, mail me anders maar.

Oud Vuil.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-09-2003 22:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 20:27 schreef istharol het volgende:
TE LIEF??

Nummers als Stepping over angels en Ride the whore zijn gewoon verdomde goed.

hey goed vind ik 'm best wel, dit album.
Alleen met lief bedoel ik meer de te heldere sound.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 15-09-2003 17:57 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Welke zal ik kopen, Soulblight of die sheperd cd?

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-09-2003 18:23 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Soulblight! Die andere is gewoonweg te clean en te standaard.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Hub de Gallier
Posted 15-09-2003 19:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 17:57 schreef Aeolus het volgende:
Welke zal ik kopen, Soulblight of die sheperd cd?
Soulblight is veel beter,is meer Obtained Enslavement

Hub de Gallier
Posted 15-09-2003 19:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 20:29 schreef webblaster wim het volgende:
euh., je mag 'em best overnemen van me, mail me anders maar.
wil je ook ruilen?
Heb mijn lijst op het cd verkoop topic neer gezet

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 15-09-2003 23:46 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 september 2003 19:09 schreef Hub de Gallier het volgende:
wil je ook ruilen?

ik zal eens loeren, maar nu is het te laat. je hoort nog van me.

Oud Vuil.

Merlin
Usericon van Merlin
Posted 17-09-2003 16:37 by Merlin Wijzig reactieProfiel van MerlinQuote dit bericht

Persoonlijk vind ik From times and kingdoms van Witchcraft hun tofste nummer. Loopt gewoon lekker. Soulblight vond ik eigenlijk vrij saai, maar dat zal wel aan mij liggen.

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 23-09-2003 22:34 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Met dank aan hub de galier ( ), kan ik concluderen dat Centuries of Sorrow heerscht!

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 23-09-2003 23:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 september 2003 19:09 schreef Hub de Gallier het volgende:
wil je ook ruilen?

oew shit, helemaal vergeten.

* zet de pagaina tussen de favorieten *

Oud Vuil.

Argh
Usericon van Argh
Posted 23-06-2004 16:21 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Heerschende band, luister nu net weer naar Witchcraft, erg lekker... hierna maar even soulblight om het 'klassieke muziek' gevoel... wat is Pest toch ook een heerschende zanger! , zo dat wou ik even kwijt.

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-12-2004 13:20 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Niet dat ik topics wil omhoogschoppen, maar bestaat deze band nog?

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 27-12-2004 13:31 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

Niet dat ik jou nou direct wil veroordelen, maar ben jij nou echt zo dom als het achtereind van een mis-gekloond varken?
Of heb je het topic gewoon niet eens gelezen?

Drummer nodig?

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-12-2004 13:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Nu zie ik 't ja. Over gelezen.

Maar het blijft een gave band.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Argh
Usericon van Argh
Posted 17-08-2005 1:07 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

godver! en wéér luister ik naar Witchcraft en ben gelijk weer verkocht! Zijn er meer bands als deze ? (als hun oudere werk...) en waar is PEST gebleven!?

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Hub de Gallier
Posted 17-08-2005 18:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Pest is met z'n vriendin enkele jaren terug naar Amerika vertrokken en daar gebleven.

Argh
Usericon van Argh
Posted 22-08-2005 1:17 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2005 18:22 schreef Hub de Gallier het volgende:
Pest is met z'n vriendin enkele jaren terug naar Amerika vertrokken en daar gebleven.

hm nahja zeg... enig idee of ie daar nog iets uitvoerd? (zal wel niet...) want wat een heerlijke strot!..

Hub de Gallier
Posted 22-08-2005 17:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het laatste wat ik gehoord heb is dat hij voor het familie-leven heeft gekozen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2006 13:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 17:35 schreef webblaster wim het volgende:
mja, ik heb die ceedee ook nog. zaten op het zelfde label als mijn band, effigy records uit noorwegen( ).

heb 'em allang niet meer gehoord. maar weer eens opzoeken.

die heb ik dus overgekocht en klinkt echt afgrijselijk goed

signature

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com