![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
B&W speakers heerschen inderdaad dikke memmen! ![]() ![]() |
|
Boss? Dat ken ik niet, het is echt wel bose "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Lets do the Hypnos. *schop* In verband met mogelijk nogal offtopic gaan in het gameconsole topic waarschijnlijk hier meer op zijn plek: Welke meuk hebben de diverse freaks hier zoal in huis voor de betere filmbeleving en wat zijn de ervaringen? Ik overweeg iig een 100 hz lcd-tv samsung (Series 6) waarvan de afmeting nog onduidelijk is maar zo rond de 37 tot 40 inch vind ik voor mijn kamer groot genoeg (Kijkafstand 4 tot 5 meter) Daar moet nog een leuke blue-ray spelert bij. Home cinema receiver wordt hem niet omdat ik toch meer van het oldskool stereo ben dus er moet tzt nog een leuke versterker bij komen omdat mijn oude pioneer amp behoorlijk gaar wordt. Haperende knoptjes enzo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Qua reciever kan ik uit eigen ervaring Yamaha aanraden, dijk van een geluid! En als je Blue Ray wil zou ik toch eens kijken naar de PS3, kan je ook gelijk internetten op je tv en dergelijke. Boeiender ![]() |
|
Zie gameconsole topic. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Panasonic TX-37LZD85F (100Hz) vind ik zelf erg mooi beeld hebben. Kijk wel even naar energieverbruik van te voren, daar zit nogal verschil. En dat is natuurlijk makkelijk besparen. Nu ik de PS3 afgeraden hebt moet ik ook natuurlijk zeggen wat mijn voorkeur heeft. Ik heb zelf wat in elkaar geknutseld. PC-onderdelen kosten bijna niets meer, en je hebt tegenwoordig prachtige, vrijwel geluidsdichte, kasten (met remote). Alles opnemen, gedownloade troep doorsturen naar dit ding, blu-ray, internet. Zeer makkelijk. ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Philips heeft ook een erg sterke 100 Hz. Die LED tv's hebben ook een erg strak beeldje trouwens, EN retezuunig. ![]() |
|
quote: Die optie heb ik overwogen maar dan de vraag: Als je bij de ps3 geluid en beeld minder vindt vanwege de kwaliteit van de audio- en videoDAC's, hoe zit dat bij deze optie? @ Kasten vind ik bijvoorbeeld deze van Silverstone wel gaaf: ![]() of met schermpje: ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ja goede vraag. Feit is natuurlijk dat je dit zelf in de hand hebt. Kaartjes zijn zelf uit te zoeken. Even copy/paste mijn kaartje: quote: Mijn Blu-Ray speler speelt alles en sneller ![]() Ik heb deze: ![]() Ik zie dat je keuze op wit valt maar die is ook verkrijgbaar. inc. diezelfde remote als op jou plaatje. edit; Vooruit dan: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 17-09-2009 22:47] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
nog niemand met een hologram in zn kamer? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Af en toe als ik heeeeel dronken ben. Volgende dag is ie weer weg. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik woon in een hologram, en deze is wel heel goed, je kan hem zelfs voelen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Vettigheid kent geen tijd. It's amazing, Mike! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Nice! ![]() Bareuh... ![]() |
|
Jammer dat ze hem niet op voorraad hadden maar alleen de demo nog hadden staan. Nu moet ik helaas een week wachten. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
200hz, toe maar. Wel een kleintje, hoor. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: stereo versterker? Yamaha! Met afstand de beste prijs/kwaliteit verhouding in budgetten tot 500 pleuro. Ga je hoger, dan is yamaha nog steeds de beste, maar kun je ook kijken naar Onkyo (vergerlijkbaar met yamaha: precies geluid) of Marantz en NAD (door de fans "warmer"genoemd, ik noem het minder precies). Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Grappig. Laatst eens in een hifi-zaak geweest om wat te orienteren. Voor 500 euro heb je een leuke Marantz versterker. De verkoper vond deze beter dan zo een ""schreeuwerige" Yamaha. Blijft leuk audio, heel veel meningen en vaak op gevoel. ![]() |
|
Hehe, "schreeuwerig" ![]() Qua versterker gaat mijn voorkeur toch echt uit naar eentje die zo exact mogelijk doorgeeft wat hij binnenkrijgt, zoals yamaha of onkyo. Sommige versterkers (zoals marantz) ronden het geluid af, halen de scherpe kantjes eraf en dat wordt dan 'warm' genoemd. Ieder zijn meug! Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Yamaha bevalt hier ook al jaren prima, erg goed en helder geluid. EN HIJ KAN TERING HARD ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: dat kan ik beamen. Hail to his Yamaha ![]() ![]() |
|
quote: Die van mij vroeger ook, ik had een yamahahahaha DT. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Binnenkort (Lees: zodra ik wat geld gespaard heb) Begint de jacht naar een nieuw hifi setje. Voorlopig hebben twee merken geluidstechnisch mijn interesse. Arcam en Cambridge Audio waarbij de laatste prijstechnisch nogal wat aantrekkelijker is. Mijn B&W 604 voldoen als speakersetje prima. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |