|
Auteur: |
|
|
Ok, ik ken deze band nu al een tijdje en ze zijn vet goed, diz de official site url! http://www.besatt.net/ Ave Master Lucifer> dieze goed:D Staan ook mp3s op duz! FUCK JESUS, FUCK CHRIST and FUCK their EASY LIES! |
|
Die site is fuck traag. Bazzio Attacks!!! |
|
Tiz ur echt waarD! FUCK JESUS, FUCK CHRIST and FUCK their EASY LIES! |
|
Wel leuk al diezelfde avatars one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik wilde net een nieuwe zoeken, maar google werkt niet bij mij (heeft 'ie soms, geeft Norton een foutmelding maar als je de computer opnieuw opstart dan werkt het wel) Maar volgende keer fiks in een andere avatar |
|
net een paar nummer van gevonden.. damn goeie muziek zeg !... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ze houden iig wel van true ende evil foto's maken. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
ben nu hail lucifer aan het downen...vind het erg goed wat die lui doen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
dat duurt me te lang, hoor. Oud Vuil. |
|
quote: wat? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: dat downen van die site, normaal haal ik 60k en nu maar 3 of 4. Oud Vuil. |
|
quote: wow ja dat is inderdaad iets te weinig voor die site... hij begin ook metteen met een nummer heel irri ... http://www.webmedia.pl/besatt/html/eng/discography.html dit gaat wat sneller denk'k als je het boeiend vindt I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
het eerste nummer dat ik downde was van een oudere cd, en von ik de kwaliteit wat minder en het nummer ook, maar Baphomet is geweldig en Antichrist ook! Hier ga ik zeker meer van zoeken! Soon all will burn and die! Burn for honor, glory, death in fire! - Amon Amarth - Death In Fire |
|
quote: Ik ben het eens met de beschrijving van Mikeee. Wel een vermakelijk werkje! edit: en op sommige momenten zelfs niet alleen vermakelijk maar ook erg gaaf! Sowieso mooi gevarieerd! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Maar ehm, een Poolse band met een Noorse bandnaam? |
|
Ja, Noorwegen, je weet wel. Stoer enzo. |
|
Mja, precies wat ik dacht dus. |
|
^ lekker belangrijk! Hoeveel bands hebben nu een bandnaam in hun moerstaal? Nieuwe Besatt net even aangeslingerd, beetje Secrets of the Moon achtige intro, dat is nu weer voorbij in het eerste 'echte' nummer, hehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
czarci majestat suckt wel een beetje vinnek signature |
|
Black Mass is iets beter signature |
|
quote: quote: Gelukkig hebben we nu wel youtube, lol. Heel vet! Die basgitaar, gaaf. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik wacht even af tot een ander iets zegt over oude topics schoppen. Niet dat het mij wat boeit overigens. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Misschien waren mensen al 14 jaar benieuwd of het nog gelukt was. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die zullen er vast wel zijn ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Index / Heavy Metal |