![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
bwahahaha..Vampie graag ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Stomme huishippie! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Het was reg cool. Het zaaltje was uitverkocht, dus volle bak. Echt vet. ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb gisteren erg genoten. Wings of Fury en Epica speelden errug goed. Het was ook lekker druk. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Dat was inderdaad vet!!! ![]() ![]() ![]() quote:maar dat hebben we wel moeten missen... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: mwahahahaa...er komt vast wel een herkansing ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Aan iedereen van Wings of Fury: Kom 's een keer in de buurt spelen!! En de groetjes aan Aryan! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
@Vampie: Heheh, ok dan... ![]() ![]() Immortella, welke omgeving...Almelo? Zou tof zijn...in die richting hebben we nog geen optredens gehad ![]() En tuurlijk doe ik de groetjes aan Patho..(kent hij je ZM-Nick Immortella??) Aryan in action..in Sliedrecht ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 21-09-2003 23:40] ![]() |
|
quote: ![]() En ja, Omgeving Almelo ![]() Ik denk niet dat hij m'n zm nick kent, maar doe 'm anders maar de groetjes van Hendy... ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ok..consider it done ![]() (voor meer live-pics van Sliedrecht: http://www.cyclingcolours.nl/bands/WoF-20sep03/wof200903.htm of op www.mandylion.nl staan ook mooie foto's van Patho) ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |