|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
bwahahaha..Vampie graag knuff geef ik toch wel..is mijn manier van iemand een hand geven en me voorstellen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
godver..ik kan niet.. Stomme huishippie! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Het was reg cool. Het zaaltje was uitverkocht, dus volle bak. Echt vet. |
|
Ik heb gisteren erg genoten. Wings of Fury en Epica speelden errug goed. Het was ook lekker druk. |
|
Dat was inderdaad vet!!! quote:maar dat hebben we wel moeten missen... |
|
quote: mwahahahaa...er komt vast wel een herkansing Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Aan iedereen van Wings of Fury: Kom 's een keer in de buurt spelen!! En de groetjes aan Aryan! (Wel doen!) ..."Hate can only create more hate"... |
|
@Vampie: Heheh, ok dan... Immortella, welke omgeving...Almelo? Zou tof zijn...in die richting hebben we nog geen optredens gehad En tuurlijk doe ik de groetjes aan Patho..(kent hij je ZM-Nick Immortella??) Aryan in action..in Sliedrecht [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 21-09-2003 23:40] |
|
quote: Mooie foto van Patho! En ja, Omgeving Almelo Ik denk niet dat hij m'n zm nick kent, maar doe 'm anders maar de groetjes van Hendy... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ok..consider it done (voor meer live-pics van Sliedrecht: http://www.cyclingcolours.nl/bands/WoF-20sep03/wof200903.htm of op www.mandylion.nl staan ook mooie foto's van Patho) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |