|
Auteur: |
|
|
Die fucking belgen weer.. RIOTFEST 6 & 7 December Hof Ter Lo, Antwerpen. met: The Dillenger Escape Plan Give Up The Ghost Bleeding Through Most Precious Blood Beloved en meer... www.riotfest.net dit wordt ziek!! |
|
DEP!! Maar goed.. die zullen rond die tijd dan ook vast wel naar NL komen.. |
|
lets hope so..want hier heb ik echt geen geld voor. er schijnt nogal dure entree te zijn. |
|
55 euro tweedagenticket excl. slaapplek |
|
Ook Textures maar effe geplugd voor dit feestje... |
|
CDtje is in ieder geval al onderweg naar riotfest contest. Bedankt voor de tip michiel! Textures forum: http://www.texturesband.com/forum |
|
Wij belgen gaan er serieus o vooruit kwa HC |
|
hahaha |
|
Zie net op de riotfest-site dat de bands Cult of Luna, Nora en Norma Jean ook komen!!! Toch maar ff overwegen om een paar uur te rijden... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:je zult nog een tijdje mogen wachten hoor, want dit festival vraag foking 55 pleuro voor een kaartje. Weet wel dat al de bands speciaal overgevlogen worden uit de US |
|
Opzich vind het die 50 euro voor 2 dagen wel waard (je moet alleen niet wetenw at we moeten betalen om daar met de distro te staan) Veel echt goede bands als je van metalcore houdt en dat mag wat kosten, helemaal omdat het exclusieve shows zijn. waarschijnlijk komen er nog wat grote namen bij maar de line up is nu al te ziek. THE DILLINGER ESCAPE PLAN (us) MOST PRECIOUS BLOOD (us) BELOVED (us) NORMA JEAN (us) NORA (us) THE END OF THE UNIVERSE (us) NOSTROMO (sw) GIVE UP THE GHOST (us) EDEN MAINE (uk) MINUS45DEGREES (be) BLEEDING THROUGH (us) CULT OF LUNA (swe) BLOOD HAS BEEN SHED (us) DEATH THREAT (us) BORN FROM PAIN ZAO |
|
quote: Deze bands ken ik niet. Ken jij ze allemaal? Wat moet ik me hierbij voorstellen? (Oldschool, Screamo,...) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Meeste is wel metalcore. MOST PRECIOUS BLOOD (us) Metalcore met wat oldschool, ben ik niet helemaal weg van BELOVED (us) emocore, ken ik verder niet THE END OF THE UNIVERSE (us) Vet! Nieuwe band van een oude Converge drummer en Jesuit leden. Binnenkort debut CD, klinkt als Coalesce NOSTROMO (sw) Laatste CD erg vet. Grind met wat meer technische dingen en metal en beetje sludge. GIVE UP THE GHOST (us) American nigtmare, old school dus EDEN MAINE (uk) Leuk, intens beetje Converge met meer melodie MINUS45DEGREES (be) ken ik niet. BLEEDING THROUGH (us) Mosh/Hardcore/Metal. Moet je van houden, soms erg metal soms erg hardcore en met keyboards die wel overbodig zijn BLOOD HAS BEEN SHED (us) band van nieuwe zanger van Killswitch Engage. Lomp en Zwaar ZAO DE christen band Ik vind het erg vet zware en duistere metalcore zo dat was het wel weer |
|
Death Threat! vette oldschool! |
|
Mochten mensen hier dus nog een zm-bandje (ik ) op het Riotfest willen zien: Stem ff Innerlogic op de Riotfest-site. En doe het anders voor jullie aller NecRobert, ik zal het nooit vergeten...( ) Vanaf vanavond kun je geloof ik al stemmen en je mag zelfs elke dag stemmen!!! Ik ben iig bezig met iedereen, die ik ook maar een heel klein beetje van gezicht ken, over te halen om op ons te stemmen. Check evt voor mp3's op http://www.innerlogicmusic.com Of is dit sluikreclame Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
GODVERDOMME! Ze hebben de link naar onze website verkeerd vermeld zodat mensen onze mp3's niet kunnen beluisteren! Ik heb er al 3 mails heen gestuurd en geen reactie!! Onze kansen zijn allang verkeken op deze manier. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Er staan wel een handvol toffe bands daar (GUTG, Most Precious Blood en TDEP), maar om nu zoveel poen (+ reis) neer te tellen voor merendeels bands die me wel aardig zijn of die me verder totaal niet kunnen boeien (een Zao bijvoorbeeld...) Nope... We don't take it, we just fake it... |
|
haha tis ook nooit goed he? lol |
|
Het Engelse The Beecher is ook toegevoegd. Dit schijnt een ontzettend goeie "hydra-emocore" band te zijn! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Norma Jean is vet...! [ en horen ook bij 'die' christenen hoor ] ze komen niet meer trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 20-10-2003 12:44] |
|
Norma Jean? Wat een kutband zeg! Begin van de zomer nog gezien. Die zanger was wel heel erg gemaakt hip met zijn Vogue-achtige danspasjes. Doe mij maar gewoon Botch. NJ mag wat mij betreft doorgespoeld worden. Net alle andere drollen... We don't take it, we just fake it... |
Index / Concerten |