IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Profielwerkstuk thread 3: The Big Four
Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 16-09-2003 16:36 by Black Tulip Wijzig reactieProfiel van Black TulipQuote dit bericht

Ok, nu heb ik wel de search optie gebruikt, voor de verandering, en ik heb wel threads gevonden over The Big Four, maar geen thread die ze op deze manier opbrengt, niet als beginonderwerp tenminste

Mocht dit voor iemand nodig zijn, The Big Four = Metallica - Megadeth - Anthrax - Slayer. Nou heb ik op een ander forum het vaak genoeg gezien dat fans het hier niet over eens waren en liever een van de bands vervingen met Exodus of zo. Hoe denken jullie erover?

[Dit bericht is gewijzigd door Black Tulip op 16-09-2003 16:37]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-09-2003 16:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik dacht altijd dat de Big FOur deze vier waren: KPMG, PricewaterhouseCoopers, CG Ernst & Young, Deloitte & Touche

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-09-2003 16:44]

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 16-09-2003 16:49 by Black Tulip Wijzig reactieProfiel van Black TulipQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 16:44 schreef Chelman het volgende:
Ik dacht altijd dat de Big FOur deze vier waren: KPMG, PricewaterhouseCoopers, CG Ernst & Young, Deloitte & Touche

The Big Four van thrash metal, grapjas

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 16-09-2003 16:50 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Bij thrash hoort imho toch echt Kreator

Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 16-09-2003 16:51 by Black Tulip Wijzig reactieProfiel van Black TulipQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 16:50 schreef telluriet het volgende:
Bij thrash hoort imho toch echt Kreator

Dat ben ik wel met je eens, maar vind jij dat Kreator als een van The Big Four had moeten worden gezien.. en zo ja.. vervanger voor welke band?

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 16-09-2003 16:54 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Het is moeilijk, want het zijn allemaal wel heerschende bands.

Metallica - Anthrax - Slayer - Megadeth zei je he?

Ik denk Anthrax eruit, Kreator erin.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-09-2003 17:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 16:54 schreef telluriet het volgende:
Het is moeilijk, want het zijn allemaal wel heerschende bands.

Metallica - Anthrax - Slayer - Megadeth zei je he?

Ik denk Anthrax eruit, Kreator erin.

Je moet niet naar je eigen smaak kijken maar naar:

wie waren het eerst en hadden het meeste invloed? Dan is die lijst van de big four wel correct.
Ik zou zelf liever possessed en exodus erin hebben maar eerlijk is eerlijk, vier bovengenoemde bands hadden vroeger zeer veel invloed en waren erg baanbrekend.(het is haast niet voor te stellen nu)

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-09-2003 17:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Kreator is wel een gave band maar hun invloed was wel degelijk kleiner dan die van de Amerikaanse Thrashers.

Zelf vind ik dat de big four idd Metallica, Megadeth, Slayer en Anthrax dienen te zijn. Dit doet niks af aan Exodus maar hun invloed in het populariseren en onder de aandacht brengen van de thrash is historisch minder gebleken. Dat wil uiteraard niet zeggen dat het een mindere band is uiteraard. Zelf hoor ik liever Exodus dan Megadeth bijvoorbeeld.

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 16-09-2003 17:02 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 17:00 schreef attila_de_hun het volgende:
Je moet niet naar je eigen smaak kijken maar naar:

wie waren het eerst en hadden het meeste invloed? Dan is die lijst van de big four wel correct.
Ik zou zelf liever possessed en exodus erin hebben maar eerlijk is eerlijk, vier bovengenoemde bands hadden vroeger zeer veel invloed en waren erg baanbrekend.(het is haast niet voor te stellen nu)

Daar heb je gelijk in

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-09-2003 17:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ga je alleen de 'bekende' metal bekijken?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-09-2003 17:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 17:08 schreef aerodis het volgende:

de vraag gaat over de big four.......en niet mijn favoriete four.

Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 16-09-2003 17:32 by Black Tulip Wijzig reactieProfiel van Black TulipQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 17:08 schreef aerodis het volgende:

Ik ben nu bezig met een samenvatting van de geschiedenis van metal, waarbij ik probeer vooral de bekendste en invloedrijkste bands te noemen

Deze poll is om te zien of de metal fans hier het eens zijn met The Big Four zoals het lijstje bekend is.

Het gaat hier inderdaad om bekendheid, niet om voorkeur.

[Dit bericht is gewijzigd door Black Tulip op 16-09-2003 17:33]

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com