|
Auteur: |
|
|
Ik dacht altijd dat de Big FOur deze vier waren: KPMG, PricewaterhouseCoopers, CG Ernst & Young, Deloitte & Touche [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-09-2003 16:44] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: The Big Four van thrash metal, grapjas |
|
Bij thrash hoort imho toch echt Kreator |
|
quote: Dat ben ik wel met je eens, maar vind jij dat Kreator als een van The Big Four had moeten worden gezien.. en zo ja.. vervanger voor welke band? |
|
Het is moeilijk, want het zijn allemaal wel heerschende bands. Metallica - Anthrax - Slayer - Megadeth zei je he? Ik denk Anthrax eruit, Kreator erin. |
|
quote: Je moet niet naar je eigen smaak kijken maar naar: wie waren het eerst en hadden het meeste invloed? Dan is die lijst van de big four wel correct. Ik zou zelf liever possessed en exodus erin hebben maar eerlijk is eerlijk, vier bovengenoemde bands hadden vroeger zeer veel invloed en waren erg baanbrekend.(het is haast niet voor te stellen nu) |
|
Kreator is wel een gave band maar hun invloed was wel degelijk kleiner dan die van de Amerikaanse Thrashers. Zelf vind ik dat de big four idd Metallica, Megadeth, Slayer en Anthrax dienen te zijn. Dit doet niks af aan Exodus maar hun invloed in het populariseren en onder de aandacht brengen van de thrash is historisch minder gebleken. Dat wil uiteraard niet zeggen dat het een mindere band is uiteraard. Zelf hoor ik liever Exodus dan Megadeth bijvoorbeeld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Daar heb je gelijk in |
|
Ga je alleen de 'bekende' metal bekijken? |
|
quote: de vraag gaat over de big four.......en niet mijn favoriete four. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik ben nu bezig met een samenvatting van de geschiedenis van metal, waarbij ik probeer vooral de bekendste en invloedrijkste bands te noemen Deze poll is om te zien of de metal fans hier het eens zijn met The Big Four zoals het lijstje bekend is. Het gaat hier inderdaad om bekendheid, niet om voorkeur. [Dit bericht is gewijzigd door Black Tulip op 16-09-2003 17:33] |
Index / Heavy Metal |