|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
joa het wordt wel leuk ik heb er zin in |
|
Ik ben benieuwd hoe het word morgen, heb er ook zin in. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik ook |
|
quote: Argh, alleen die naam al! Aarschijnlijk een stelletje scholieren met rijke ouders die ze namen als Yves en Milo hebben gegeven die denken dat ze in Los Angeles wonen en gevaarlijk zijn enzo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
lol |
|
HAHA |
|
Heerschend avondje. Alleen een erg hoog 12-jarigen gehalte aan het begin van de avond. Contradefused en vooral Engine of Pain waren goed, Morning is niet mijn stijl, TBL weet ik niet zo veel meer van. Wel nog een CD van Morning gekocht en de zangeres aan d'r kop lopen zeuren om een handtekening en een persoonlijke boodschap in het boekje te schrijven, zodat de CD veel geld waard zou worden, hehehe. Ik ben de CD alleen kwijtgeraakt. Nog wat gelachen met Shredhead en Triple-Dan, veel onzinnige foto's gemaakt. Ook veel foto's van Engine of Pain geschoten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hahaha, ik heb dus wat gemist! Ik hoorde van Mies en Jopperd dat het een geslaagde avond was! |
|
quote:Onze doelgroep is het meisje van 12 tot 16 jaar. Voor ons was het dus een geslaagde avond |
|
Nu je het zegt, na jullie laatste nummer schoot de gemiddelde leeftijd inderdaad met een jaar of 10 omhoog. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Ja, toen moesten al onze groupies ner bed |
|
met wie dan? |
|
quote: Godverdomme was ik dan toch maar gekomen |
|
Ik heb eindelijk mijn camera weten te installeren, hier wat foto's van Engine of Pain, ze zijn erg donker. Deze zijn nog enigszins gelukt, de rest was te donker. Was de eerste keer dat ik foto's schoot met dat apparaat, de volgende keer beter. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik zal mijn foto's ook eens uit de kast halen |
|
Hehehe. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
beetje donker, maar toch leuk |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |