![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
hehheh, gelukkig zat, meest van de tijd tijdens het optreden van ons, haar ervoor. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 11-11-2003 22:58] Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
quote: Hehe ja dat zag ik al afgelopen vrijdag in de Triangel toen hij even naar ons kwam kijken in Weert. ![]() ![]() |
|
quote: yuri heeft wel het mooiste onderstel van heel limburg. Jammer alleen van dat Europe gedoe ![]() edit: kado'tje voor anonymouse in het mannen met lang haar topic [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-11-2003 8:22] ![]() |
|
yuri nu pas de haren eraf? dit was hij al maaaaanden aan t vertellen. eindelijk... een jonges kapsel ![]() |
|
Ik heb jammer genoeg verstek moeten laten gaan, ik had geen vervoer en een gevaarlijk platte beurs. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:Yuri zijn Europe-fetish is geniaal. Kan hij uren over lullen.. Pilsje drbij en gaan ![]() ![]() |
|
zijn e rook nog mensen in Defconone die een michael J. tick hebben? *WilB bijvoorbeeld* in groningen ligt namelijk een MJ kussentje te koop van "Bad" ![]() ![]() |
|
quote:Dat zal ik eens aan hem doorgeven dan.. WilB is inderdaad de grote MJ-freak ![]() |
|
quote: rajackar en ik vroegen ons al af, waar je bleef. jammer, volgende keer! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
het is Herman van Defcon one die de Michael Jackson gekte op gang heeft gebracht.Daar was hij destijds toen hij nog bij LOMP drumde al mee bezig hehe ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
hij heeft nog een origineel shirt ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |