|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
duxmortem, mijn dank is groot bedankt voor de moeite.ik zal zeker op zoek gaan naar muziek van deze bands! waarom leesik in de aardschok nagenoeg nooit niks over zulke bands maar staat er soms wel drie maanden achtereen een artikel over machinehead of zoiets [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-10-2001 0:54] |
|
Atila, dit soort bands staan niet in aardschok en dat soort bladen. Dit is underground en daardoor wat lastiger te vinden. SCUM FUCK |
|
Kan Abruptum aan het rijtje toegevoegd worden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mutilator, je zou er zowiezo nog wel een stuk of 50 aan het rijtje toe kunnen voegen. Maar dat heeft niet zo veel zin. Dit waren gewoon een paar voorbeelden. SCUM FUCK |
|
quote: ik hoop dat ze toch eens beseffen dat de underground zeker zo interresant is als de meer bekendere bands. daar gebeuren de meest vernieuwende dingen. in de begin periode van de aardschok werd er meer aandacht besteed aan de underground en dat vond ik prachtig. kijk ik snap ook wel ze nu veel meer commercieeler zijn geworden en dat er financieel er veel voor hun van af hangt maar om nou een band enkele maanden achter een enkele pagina's tegunnen vind ik ook wel weer iets te veel van het goede. ik vind dus dat er gewoon meer underground in d aardschok moet komen zodat ze toch weer een deel van hun oorspronkelijk taak weer gaan uitvoeren namelijk echte nieuwe bands introduceren aan een groter publiek( en laten ze maar beginnen met jouw lijst) |
|
Attila, ik denk dat het probleem hier is dat de meeste underground black metal acts het grote publiek helemaal niet willen bereikn. Dit komt doordat de mainstream vaak niet achter de ideeen er achter staan, maar de muziek gewoon 'wel kewl'vinden. Dit soort mensen willen die bands vaak niet als fan hebben, undeground is voor toegewijde fans die er 100% achter staan. SCUM FUCK |
|
amen duxmortem Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ezarate, Agantyr, Mortifier, Mayhemic Truth (zit wel wat folk doorheen, maar wel rauw) zijn wel een 4-tal bands om zeker uit te proberen. Voor bot geweld => Bestial Warlust http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |