IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Subway to Sally! Vorige pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-09-2003 21:49 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 september 2003 21:47 schreef Vampie het volgende:
Daar waren ze ook goed..maar heb ik bijna niks gezien omdat luizenjong met alle geweld vooraan wilde staan bij Kovenant

hahahaha hij schijnt weer luisvrij te zijn...heb de dude zelfs alweer geknuffeld...dus dat hoop ik dan maar.

ga je ook naar S2S dan?

Bruce Banner

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-09-2003 22:19 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 september 2003 19:52 schreef Vampie het volgende:
Die op WFF zo goed was ja!

speelde ze op wff dan, niks van gemerkt

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-09-2003 22:23 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Arrebar, ga je mee?

Bruce Banner

Hyvel
Do you mind if I call you Bubba instead?
Usericon van Hyvel
Posted 20-09-2003 3:29 by Hyvel Wijzig reactieProfiel van HyvelQuote dit bericht

Op WFF had ik ze van een afstandje gezien. Zo'n fout maak ik dus geen 2e keer. Op SB was ik dan ook buiten gezichts- & hoorafstand.

Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening)

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-09-2003 10:58 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2003 3:29 schreef Hyvel het volgende:
Op WFF had ik ze van een afstandje gezien. Zo'n fout maak ik dus geen 2e keer. Op SB was ik dan ook buiten gezichts- & hoorafstand.

Ik heb je wel zien dansen

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 20-09-2003 12:51 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Subway to Sally

Hoewel in Nederland nog vrij onbekend is Subway to Sally (“ The Potsdam Seven”) in eigen land ( Duitsland) al een beroemdheid. Men kan hier geen genoeg krijgen van het zevental en alle zalen in Duitsland, waar de band verschijnt, zijn dan ook steevast uitverkocht.

Op de eerste zeven (!) CD’s maakt de band een vreemde hybride muziek, een stevige metalfundering, die voorzien is van een folkopbouw. Met akoestische gitaar, viool en doedelzak weet de band op CD een mooie sfeer neer te zetten en op het podium lijkt de band te veranderen in een waar Germaans metalbeest, dat niet veel onderdoet voor Rammstein. Na zeven CD’s , die alom roem en respect brachten, vond de band, dat het tijd was voor iets geheel nieuws. En alle mensen, die het destijds gedurfd vonden, dat Subway To Sally metalgitaren combineerde met Middeleeuwse instrumenten, vinden het nu net zo gedurfd dat de band gestopt is met de succesformule. In elk geval ging de band, gewapend met computers en gitaren, samen met producer Ralf Quick (H-Blockx en Die Happy) de studio in en het resultaat was de CD “Engelskrieger”. Het is een metal album geworden (zonder Middeleeuwse invloeden) met een bombastisch agressief geluid en “dance-grooves”. Subway to Sally is zo toch zichzelf gebleven, zij het op een radicale en moderne wijze.

De band bestaat uit:

Eric Fish (vocals, bagpipes, shawm, recorder)

Frau Schmitt (violin)

Bodenski (vocals, acoustic guitar, guitar)

Simon (vocals, acoustic guitar)

Ingo Hampf (guitar)

Sugar Ray Runge (bass)

David Pätsch (drums)

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com