|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Doe niet zo openminded man. [Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 15-10-2003 22:58] this user is dead |
|
geweldig die band. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Bijtijds klinken ze als Queen, maar meer dan enkel het geluid zullen ze niet op Queen lijken. Vind het geen zak voorstellen eigenlijk. A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Vriend van mij vind ze echt super... Ik vind het eigenlijk een beetje erg... uhm... NIET tof, om het maar zacht uit te drukken... FREEZE |
|
echt fantastisch... zoooo fout... humor!! |
|
strax komen al die kotsbandjes van vroeger ook weer terug, ratt, poison etc. moet ik me wéér gaan doodergeren aan die in spandexbroeken gestoken man/vrouwen. en de muziek suckt ook nog eens. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 18-10-2003 19:15] Oud Vuil. |
|
Redelijk goeie groep, al ben ik er nog niet uit wat ik van die zanger moet gaan denken. Beetje 'over the top' soms. Verder idd een leuke knipoog naar de 'eighties', al vraag ik me af in hoeverre ook deze band die gewoon een marketingzet is. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Wel geinig om zo heel af en toe een keer te horen, maar ik zou er vast niets van kopen respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:haal dat sperma uit je oren doosch |
|
Wat grappig dat sommige mensen hier zo " tegen" zijn Sukkels, het is zeker niet trui genoeg voor jullie tere zieltjes. Komt er keer eens iets op MTV dat niet geblondeerd met siliconen is en is het weer niet goed! (of juist niet goed?) |
|
Ik mag het wel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Het is HOMOFIEL. this user is dead |
|
dus nu zijn posers ineens "in". als je me dat in de jaren "80 had gezegd. Oud Vuil. |
|
quote:Heb je de CD al dan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Het is gewoon lekker tegendraads, niet doen wat in is maar gewoon wat jezelf leuk vind Lekker vrolijk is het ook! ik ben helemaal pro. ben ook pro homo trouwens |
|
Ehm, ik vind het ook niet cool, precies wat je zegt ghoulliette, zo gruwelijk vro-hooo-lijk!!!! over dingen waar ik me normaal helemaal niet vrolijk over maak. Ik had het laatst met ons mörke over Turbonegro, die vind ik ook al niet leuk om dezelfde reden -- ze maken zich vrolijk over dingen waar ik me niet vrolijk over maak . Verder prima dat er meer gitaarwerk op MTV te horen is, daar niet van... |
|
Ik word er nogal droevig van. Verder vind ik het een beetje een Queen rip-off zonder datgene wat Queen nou juist goed maakte. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Op het moment dat kreten als "lekker tegendraads" moeten worden gebruikt om een band te omschrijven, dan haak ik af. this user is dead |
|
Het is toch gewoon een goeie grap man.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
goeie grap met leuke muziek ja! I Find That I Am Not There... |
|
Precies...je kan aan die clip toch al zien dat die gasten zichzelf niet serieus nemen. Meer van zulks graag! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:gelukkig was ook weer zeer serieus . maar okej ik snap de humor er zeker wel van maar kan er gewoon niet naar luisteren en nou zul je zie dat de volgende keer dat ik desire bezoek ik dood wordt gegooit met die cd |
|
quote: wat ben je lekker tegendraads |
|
Heb hun single gehaald. De eerste keer dat ik het zag vond ik ze geweldig. Die clip is echt standaard queen achtig met een portie humor. De muziek is ook geinig. Word je lekker vrolijk van. Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |