IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 16 november Amorphis en Paradise lost
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-09-2003 18:11 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

PARADISE LOST
AMORPHIS
GODHEAD
In de biebob wel te verstaan. Amporphis heb ik nog nooit live gezien en dat lijkt me dan wel wat. Ik hou dna ookwel van het nieuwere werk, Tuonela bv vind ik een schitterend album. laatste album 'far from the sun heb ik nog niet geluisterd en die schijnt ook wat minder te zijn. Anyway mischien ga ik hier wel naar toe, als ik teminste nog geld over heb na My Dying Bride

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-09-2003 19:19 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

spelen ze ook nog in holland

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Sassette
Usericon van Sassette
Posted 19-09-2003 20:16 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

haha dan ga ik toch net iets liever naar aeternus

[Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 19-09-2003 20:16]

How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 20-09-2003 11:21 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Amorphis en Paradise Lost zijn allebei wel goed. Waar komen ze nog meer dan?

Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 21-09-2003 12:26 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

Hmmmz ik zal er iig wel zijn

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 07-10-2003 21:55 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Smiddags Aeternus en 1349 in de baroeg,
en dan savonds naar de biebob in de hoop nog wat van beide bands mee te pikken

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-10-2003 21:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Paradis lost is zó niet meer goed. Hoeveel mensen er wel niet weggegaan zijn tijdens metalfest toen zij begonnen te spelen. beetje jammer

Nefertem
Usericon van Nefertem
Posted 09-10-2003 15:30 by Nefertem Wijzig reactieProfiel van NefertemQuote dit bericht

Nou ff wat anders....op de site van Biebob staat dat Paradise Lost samen met Amorphis komt....maarrrrrr op de site van PL en van Amorphis staat er helemaal niets van dat Amorphis meegaat alleen maar dat andere voorbandje .......Dus ik een mail gestuurd naar biebob en die zeiden 100 % zeker te weten dat Amorphis wel komt......dus ik mail gestuurd naar Amorphis en naar PL niets van ontvangen en das nu iets van 3 weken geleden en er staan wel nieuwe updates van de Tour bij Amorphis en bij PL maar nog steeds niets dat Amorphis in de Biebob komt VREEMD HE!!!!!! Ik wil echt heel graag gaan, want heb een Amorphis tik Maar nu heb ik nog steeds niet de volle zekerheid of Amorphis nu wel komt te ja of de nee......en dadelijk koop je een ticket en dan sta je daar GEEN AMORPHIS ......nou dan voel ik mij wel ff

"Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality."

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-10-2003 15:36 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2003 11:21 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Amorphis en Paradise Lost zijn allebei wel goed. Waar komen ze nog meer dan?

amorphis stinkt toch enorm tegenwoordig...

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Nefertem
Usericon van Nefertem
Posted 09-10-2003 18:11 by Nefertem Wijzig reactieProfiel van NefertemQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 15:36 schreef DaVinz het volgende:
amorphis stinkt toch enorm tegenwoordig...

Kon je niet iets zinnigers melden

"Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality."

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 09-10-2003 18:45 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 18:11 schreef Nefertem het volgende:
Kon je niet iets zinnigers melden
nee

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Nefertem
Usericon van Nefertem
Posted 09-10-2003 18:48 by Nefertem Wijzig reactieProfiel van NefertemQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2003 18:45 schreef DaVinz het volgende:
nee

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com