IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Callenish Circle + Flesh Made Sin + Sauron @ Mezz in Breda op 07.12 ! Vorige pagina
Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 01-12-2003 23:09 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 1 december 2003 22:10 schreef Filthgrinderr het volgende:
kut he, dat word dus mooi kiezen, want 7 dec staat Textures in de 013.. *dilema*

Keuze lijkt mij niet moeilijk. Baal er wel een beetje van dat ik Sauron en een groot gedeelte van Flesh Made Sin moet missen.

En Hoolie, Feyenoord moet tegen Den Haag dezelfde dag...als Feyenoord verliest, mag ik jou dat nog net effe vertellen voor het optreden? hehe...

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 02-12-2003 12:35 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Nou gezien het voortreffelijke spelnivo van de afgelopen maanden denk ik dat je maar beter ff je mond kan houden tot na het optreden...

!!! THE SIGN IS ON !!!

Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 02-12-2003 14:54 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

callenish circle en flesh made sin live is lekker
sauron nog nooit gezien, maarja een dagje sinterklaas vieren bij mijn oma gaat natuurlijk voor

Sesamstraat Terror
Usericon van Sesamstraat Terror
Posted 02-12-2003 16:18 by Sesamstraat Terror Wijzig reactieProfiel van Sesamstraat TerrorQuote dit bericht

Geloof je nog in Sinterklaas dan? *inkoppertje*

The Crusher
Usericon van The Crusher
Posted 04-12-2003 13:55 by The Crusher Wijzig reactieProfiel van The CrusherQuote dit bericht

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 04-12-2003 14:33 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Officieel tijdschema:

Zaal open: 15.30

Flesh Made Sin : 16.00 - 16.45

SauroN : 17.00 - 17.45

Callenish Circle : 18.00 - 19.00/19.15

!!! THE SIGN IS ON !!!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 06-12-2003 11:51 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

GODVERDOMME!

Begint veel te vroeg (moet dan werken )

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 08-12-2003 18:36 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

jezus..

wat een kutconcert zeg.... ik weet neit wat voor een mongolen er in breda wonen, maar qua metal zijn het kneuzen eerste klas!

Flesh Made Sin was gaaf zoals altijd... jammer van het lamlendige publiek... hetzelfde geldt voor Sauron.. heersende band, aleen kampte ze nogal emt geluidstechnische problemen waardoor hun set niet erg strak was vandaag.. maar het blijft vet..

Callenish Circle.... GAAP! na het eerste nummer weggegaan van verveling...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 08-12-2003 18:40 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 18:36 schreef irritante klootzak het volgende:
jezus..

wat een kutconcert zeg.... ik weet neit wat voor een mongolen er in breda wonen, maar qua metal zijn het kneuzen eerste klas!

Flesh Made Sin was gaaf zoals altijd... jammer van het lamlendige publiek... hetzelfde geldt voor Sauron.. heersende band, aleen kampte ze nogal emt geluidstechnische problemen waardoor hun set niet erg strak was vandaag.. maar het blijft vet..

het is dan ook wel een mooi op elkaar aansluitende package

[Dit bericht is gewijzigd door dr. brain op 08-12-2003 18:41]

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 08-12-2003 18:58 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
ik weet neit wat voor een mongolen er in breda wonen, maar qua metal zijn het kneuzen eerste klas!

Leg uit...?

The Crusher
Usericon van The Crusher
Posted 09-12-2003 12:26 by The Crusher Wijzig reactieProfiel van The CrusherQuote dit bericht

quote:
jezus..

Mmmhhh - nogal "vreemde" conclusie als je het mij vraagt. Bij Callenish Circle kwam het publiek namelijk wel redelijk los en ook het geluid was ineens tip-top in orde. Dus misschien had je je ff de moeite moeten nemen om wat langer te blijven kijken voordat je een mening geeft over iets wat je helemaal niet hebt gezien. Met deze post maak je jezelf alleen maar compleet belachelijk. Oh nee sorry, jij was natuurlijk de enige echte "true metalhead" in de zaal en de rest snapt er toch allemaal niks van...

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-12-2003 12:32 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik geloof ook dat ze in regio Breda weinig actieve metalheads hebben. Ik ben totnogtoe 1x geweest in de Mezz toen met een grote Grind-Death package met o.a. Vile, Brutus en Detonation maar het grootste gedeelte van het publiek bleef uitterst passief op de trappen zitten toekijken of hooguit meeknikken met de muziek.
Moet ook zeggen dat de zaal veel te licht en vrolijk oogt voor metal. Bovendien is het cirkelvormige podium volgens mij ook een psychologische barriere voor het publiek omdat je je al snel afgezonderd voelt van wat er aan de andere kant gebeurt.

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 09-12-2003 12:54 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Ik heb met 1 van de organisatoren gepraat, en die vertelde dat dit het begin was van metal in Breda... Het is gewoon een lame stad. Ook 1 van de conclusies dat het rustig was, had te maken kunnen hebben met Textures in Tilburg (?). Maargoed, ik vond alleen Flesh Made Sin goed, de rest kon me niet bekoren.... De geluidsman bij Sauron mocht aan de galg wat mij betreft...

changed to 'ouwe'

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com