|
Auteur: |
|
|
Wat ook werkt is gewoon je caps-lock er uit breken. |
|
quote: Niet altijd, als je van mijn oude toetsenbord een toest afbreek bijft deze constant ingedrukt. Dus dan moet je de shift er ook af mollen... |
|
ik denk dat het een leeftijds gebonden, of aandachts probleem is "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
quote: Nee man.. anders zouden de mensen de topics nietmeer herkennen (c)Paul ... God hates us all ! God hates us all ! |
|
Nee Ik Vind de HEADLOCK leuker om te gebruiken. |
|
quote:Wel als de naam van het Topic gelijk blijft maar het HoOfDlEtTeR gebruik wordt aangepast [edit]spelling[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 09-10-2001 14:05] |
|
Ja lijkt me een goed plan .. ik zal het op de TODO lijst zetten ... (maar dan alleen de moderators mogen het dan natuurlijk ) |
|
quote:Zet hier dan ook even de <hr> --> tag bij, dit lijkt me namelijk erg handig! |
|
quote: zo te zien wordt de spelling ook aangepast |
|
quote:Ja, je weet maar nooit... oops |
|
quote:Kan toch ook gewoon met {ENTER}, of heeft dit nog een andere functie? |
|
quote:Mij lijkt het makkelijk als je twee verschillende dingen wilt zeggen binnen één post zodat je niet meerdere malen achter elkaar hoeft te posten. |
|
quote:Ik zal er eens over nadenken ... is misschien wel een goed idee (ok het staat in de todo lijst : http://www.zwaremetalen.com/nieuws/183.html ) [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 09-10-2001 21:23] |
|
vOOR SKULLY, ZIJN EIGEN CAPS-LOCK TOPIC ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
WAT GAAF!! DANK DANK!! BIER VOOR ELITE!! Suck my piss |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ster Trek : episode 13134 This is captain Picard, Cap's Lockg stardate 2135.09.08 . I have no clou what this sith is about. signature |
|
Verkloot die topics nou niet |
|
quote: +1 Suck my piss |
Index / Administration |