|
Auteur: |
|
|
tsja, wish. een topic aangevraagd door mijn vrouw, al kan ik de muziek zeker wel waarderen. wij hebben: 1. monochrome - cd - 1995 moonlight records. 2. jane doe - mcd - 1996 moonlight records, met, volgens de ceedee 1 nr van the forthcoming album "down the drain". nooit meer wat van die ceedee vernomen. 3. ground zero heaven - mcd - 2000 sound riot lda met een url, maar die bestaat niet meer. als je naar de site van wish surft, http://www.wish-2013.nl/ krijg je alleen het logo, verzin jezelf bijvoorbeeld, http://www.wish-2013.nl/index.htm bij, krijg je: Feb. 2nd 2003 - Altstad Eindhoven erbij. ons point is, bestaat die band nog? ik kan met google weinig tot niets vinden. m'n eega smacht naar een live-optreden, zo kwamen we op deze vraag. oja, voor de metalheads onder ons, bart smits, de zanger op "always" van the gathering ( ), is de zanger in deze band. Oud Vuil. |
|
mja, das ook mijn mening, die eerste ceedee heeft een "eigen smoel", zeg maar. die vond ik ook erg goed, 2 bas-spelers, dacht ik. later wodt het een kruising met marilyn manson ofzo. live zag het er iig niet uit, kan ik me herinneren. maar de muziek vind ik niet zo verkeerd, ook die latere, hoewel totaal anders, is wel goed. Oud Vuil. |
|
Ja de ene bassist speelt/speelde enorm vervormd. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik dacht dat er ook nog deze minicd's waren: Eve of Self-Destruction (1997) - Salvation - Mute - Nightcrawler - Fetish www.wish-2013.nl (1999) - Metropolitan - Dust 'n Dollars - Scorched Info heb ik geloof ik ooit eens van de site afgehaald, maar of die cd's er ook echt zijn gekomen weet ik niet. Zenial |
|
Van die uit 1999 heb ik twee mp3's gehoord...pure bagger. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Weet iemand toevallig het email adres van Bart Smits? Ik kan maar niet aan een bepaalde opname van em komen.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ah gevonden: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Daar heb je 2,5 jaar naar gezocht? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Doet bart tegenwoordig nog wat? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: 325369264 advertentie nummer op marktplaats voor de mini CD uit 96. Heb ik hem ook gekocht! Als iemand mij aan de eerste CD "monochrome" kan helpen :> graag! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Komt goed... Was ist ist, was nicht ist ist möglich |
|
quote:Woont die geblondeerde gast van Wish misschien in Uden? Hij eet bij dezelfde snackbar als ik regelmatig volgens mij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat zal 'm zijn... Was ist ist, was nicht ist ist möglich |
Index / Muziek algemeen |