|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
En dat het 37,50 kost, gotver |
|
das wel ereg duur. maar toch misschien ben ik er wel |
|
Hmmm... Ik wil wel heel graag, Dubliners = en *jig dansende smiley* Maar 37.50 is wel errug duur idd... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Zwolle, 36 euro I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dubliners zijn heerschend! Altijd veel vaten Guinness op hun concerten! -I've been a wild rover for many a year, I've spent all my money on whiskey and beer! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Oeh... damn.. daar heb ik helemaal geen geld voor I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Gaaf, kijken of ik kaartjes voor R'dam kan krijgen |
|
ik ben vorig jaar in Vredenburg geweest en dat was erg rielext maar nu is het de avond voor mijn toetsen dus dat gaat niet door inter deum et diabolum semper musica est |
|
quote:Dit jaar dus wel! Dat was een zeer geslaagd avondje You can't take it with you, so you might as well drink it! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wel tof, maar net iets te duur ben ik bang. |
|
Volgens mij is het al geweest, als ik Helmet's post zo lees. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ja tjemig, niet zeuren. |
|
quote:De komende dagen crossen ze door 't hele land... de show in 't Chasse Theater in Breda was de eerste van vijf of zes, net als vorig jaar. Dus hij kan nog I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: En bij ons treden ze op in een zaal met enkel zitplaatsen , zo wil ik ze totaal niet zien, ik wil ze zien op een folkfestival en het liefste wanneer ik zo dicht mogelijk bij de Guinnesstap sta. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Tja, dat zou mijn grote voorkeur ook zijn, maar ik zie ze dan liever een keer zo dan helemaal niet. Als 't in een klein, rokerige pub zou kunnen zou ik daar ook onmiddelijk voor tekenen hoor I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Die knarren zullen heus wel nog eens op één of ander folkfestivalletje staan, dan wil ik ze zien, wie weet volgend jaar op folkwoods? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Oh.. quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik zou er eerst ook heen gaan, maar aangezien ik ook al naar Rammstein, Slayer en Slipknot, The Fureys, Hoobastank en REM ga had ik niet echt geld meer Maar ik heb ze 2 jaar geleden ook al gezien, wel heel gaaf [Dit bericht is gewijzigd door Lielo op 06-10-2004 20:54] |
|
Ronnie Drew, vader en oprichter van the Dubliners (sinds '95 solo) treed in Oktober en November op in Nederland! oa. in de wereldsteden als Stavoren, Venray en Rotterdam (om d'r maar 'n paar te noemen) "RONNIE DREW TOUR" (26 okt t/m 4 nov) Met Ronnie Drew, Siard de Jong en Mike Hanrahan Di 26 oktober - Oldenzaal - Stadstheater De Bond Wo 27 oktober - Stadskanaal - Geert Teiscentrum Do 28 oktober - TBA - Vr 29* oktober - Delfzijl - C.C. De Molenberg Za 30* oktober - TBA - Zo 31* oktober - Venray - Schouwburg Ma 1 november - Rotterdam - Oude Luxor Theater Do 4 november - Nijverdal - Het Spoortheater |
|
Heb ze mogen aanschouwen op de zwarte cross 2004. Werd niet echt warm van die ouwe lullen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
gave muziek. jammer dat het zo duur was anders was ik naar ze in steenwijk gegaan |
|
Ik zou mijn moeder mee kunnen nemen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Die ouwe lullen hebben wel muziekgeschiedenis geschreven samen met the Chieftanes, zij hebben de Ierse folk terug bekend gemaakt tot ver over de grenzen van Éirinn. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Precies, ik heb dus ook gewoon m'n vader meegenomen. Kaartje cadeau gedaan voor vaderdag en genieten maar! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik heb mijn vader én mijn moeder meegenomen! :D Dat was echt gaaf! :D |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |