|
Auteur: |
|
|
Zijn hier ook nog mensen die naar Gotham gaan volgende week zaterdag?? Kankerlul |
|
Gotham city! Come on Robin! To the badcave! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gothic is gewoon kut. Punt. |
|
Ik ben vorig jaar op Gotham geweest. Afschuwelijk zeg, al die mensen die je (af)keurend lopen aan te kijken. Lijkt wel een competitie van wie de mooiste kleren aan heeft en wie het meest Gothic van allemaal is. Nee, nooit meer, ik ga er niet meer heen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Jibberin' Jibberees Batman!! Could it be the Joker who's behind all this? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:On topic en doe normaal! quote: Hmmm, niet echt heel denderende lineup als je het mij vraagt. Maar ik hou dan ook lang niet van alle electro-bands. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Op papier oogt het misschien minder, maar kwalitatief is deze line up wel erg goed hoor. Faith & The Muse is een topper! Predella Avant is Neerlands neo-klassieke trots. Killing Ophelia is een van de meer originele dark electro acts met female zang. Lights of Euphoria wordt lekker dansen. Schneewitchen was DE verrassing van Wave Gotik Treffen. Maar ik ben het met je eens. Het Gothtronic festival biedt veel meer voor minder geld. |
|
Precies..op I en II stonder er nog leuke bands..op III werd het al minder..nu kan ik eigenlijk helemaal niks leuks vinden..echt jammer Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik ga dus toch iemand heeft een kaartje over Gratis dansen is altijd leuk! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik had kaartjes voor II, maar kon ze gelukkig nog aan iemand verkopen. Gotham is oprecht gay te noemen. |
|
ik ga er natuurlijk keihard naartoe |
|
quote:Jij moet waarschijnlijk...? |
|
ik niet, ik vind de line-up niet echt denderend en er komt veel ééndagsgothicvolk langs en dat komt de sfeer niet ten goede. doe mij maar Gothtronic! no text supplied |
|
SPELLEN LEREN SUKKELTJES Dit slaat nergens op. |
|
quote: EBM! EBM! EBM! Electro is héél wat anders! no text supplied |
Index / Concerten |