IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Texture
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-09-2003 21:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Net de cd van Texture gehoord, een band uit West brabant. Ben zeer onder de indruk van het gebodende. De band is weliswaar zeer onorigineel. Het is puur Meshuggah allen met een scheut hardcore. Maar het wordt wel GOED gedaan. De nummers zijn erg sterk, de uitvoeringen superstrak en de productie is tegek. Een zeer goed alternatief voor die meshuggah fans die hun laatste cd een hoop overgeproduceerde stront vonden gemengd met nu-metaldrek (ik dus).
Ik denk dat deze band serieus iets kan bereiken. ik zou dus zeggen: check uit dit materiaal.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-09-2003 21:10 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

attila_de_hun
Posted 20-09-2003 21:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2003 21:10 schreef Voice Of Doom het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=913222

oeps. sorry,deze kan dus dicht.

maar het blijft een toffe band!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-09-2003 21:17 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ja! Wat ik gehoord heb was zeker de moeite waard.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-09-2003 21:18 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmzz, klinkt lekker.

Bazzio Attacks!!!

attila_de_hun
Posted 20-09-2003 21:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

he, nog niet dichtgegooid? maar goed, altijd leuk als een bandje uit je eigen regio iets hoogwaardigs aflevert. nu maar hopen dat bij het uitwerken van volgend materiaal er iets meer originaliteit erbij komt kijken en dat "muzikale groei" er niet voor zorgt dat hun nieuwer materiaal verzand in technisch gepiel en gefriemel of Groovy nu-metal (zoals hun grote voorbeelden meshuggah)

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com