|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
binnekort groepiefoto's met michael angelo en zijn dubbelnek-gitaar om mijn nek gehezen Kankerlul |
|
heeft iemand eigenlijk LP's met hem liggen? Of hebben julie geen idee waar die vent uiteindelijk mee bezig is/was? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Wat bedoel je met LP's met hem liggen??????? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
"zijn" albums met zn verschillende bands enzovoorts Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik heb wat van Nitro ja.. ik meen dat hij daar ook bij gespeeld heeft. Echt kapot ben ik er ook niet van, hoewel hij wel belachelijk snel is. Ik, Wil Schuurman |
|
hmm, gvd, hier was ik graag bijgeweest, ik lees het nu pas. mjah, waarschijlijk toch nie gelukt met vervoer ed. jammer, volgende ker beter |
|
quote: hèhè top 10 fastst shredders of all time @ NR 1 !! After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Ik heb 1 solo cd van hem, weet ff de naam niet uit mijn hoofd. Die cd is op zich best gaaf. Maar het is inderdaad vooral de snelheid, het is ook cool dat ie supersnel incl. arpeggio's etc ook met zijn hand andersom op de hals kan spelen. T'is meer de snelheid en de techniek. Ik vind dan een Steve Vai wat dat betreft toch nog wel een heel stuk beter omdat ie naast de technische hoogstandjes ook compositorisch mooie muziek maakt. De 'nummers' waar Michael Angelo over het algemeen de solo's over speelt vind ik niet zo bijzonder, beetje rock'muzak' [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 07-11-2003 15:17] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |