|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh oh, als de BMM hier maar geen rel komt trappen.... Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik zal er zeker zijn [Dit bericht is gewijzigd door Ragnarok op 22-09-2003 20:36] De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
argh Zijn die christenhonden nog niet aan het gas.. |
|
quote: De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
daar durf ik niet heen, al die rellen en moordpartijen op hun optredens altijd. |
|
He, de BMM, dat waren toch die HOMO's HAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHH! Dit slaat nergens op. |
|
Komen ze binnenkort ook in het noorden? Ik ben erg benieuwd naar deze band. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:Goeie vraag! ik ben ook erg benieuwd, het liefst mogen ze ergens in Noord-Holland komen, sinds daar meestal weinig tot niets te doen is! |
|
Kom dan gewoon naar Wageningen.. Je kan als t moet bij mij crashen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Ik spreek je vanavond even aan op MSN |
|
hmm ... dat laatste album was best te pruimen ... misschien eens kijken of we daar naar toe kunnen. |
|
Serenade of Darkness zal trouwens het voorprogramma zijn. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Das voorwaar nog niet eens zo'n onaardige package! |
|
Niet om CW af te vallen, maar mwa. Ik zou natuurlijk wel komen om het bloedvergieten te zien dat door die flikkers van de Blekmettelmafia (<-homooo's) wordt aangelegd. Dit slaat nergens op. |
|
*Schop* "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
dan moet ik ook optreden. Oud Vuil. |
|
JA! WAAR EIGENLIJK? GEEF ME DAT EENS DOOR!!! Dit slaat nergens op. |
|
serenade of darkness met slachtvalk?? 0_o nooit gedacht dat CW en Jim nog met een christelijk bandje zouden optreden.. |
|
haha, zo evol zijn ze nu ook weer niet heh.. CW doet alles voor bier |
|
Ze komen regelmatig bij Unitas en het oorspronkelijke voorprogramma had afgezegd.. Dus zo was het erg makkelijk En muzikaal gezien gaat t nog wel samen ook "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: van hem weet ik het niet, maar ik heb samen met Jim nog tijdens een meeting vanuit een herberg lopen schreeuwen naar kerkgangers, die toevallig onder ons raam vertoefden |
|
quote: Is SoD met een of ander studententoer bezig? Ze hebben vorig jaar nog op mijn oude vereniging in R'dam opgetreden... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Tuuuurlijk ben ik drrrr!!! Ik ben zowiezo al aanwezig omdat we met SoulreaveR altijd op zaterdag in de Unitas oefenen!!! |
|
FF schoppen, want t is al bijna zover. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |