|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Goede bands uit Polen??? Ik noem : Gontyna kry ! En uiteraard de vele andere NSBM bands uit Polen De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Eclipse!!!! The Act Of Degradation is wel een vette cd...alleen jammer dat er een drumcomputer wordt gebruikt |
|
- graveland - capricornus - thor's hammer |
|
Het mag dan wel geen Metal zijn, maar is er toch wel aan verwant: Lord Wind ("pagan folk", sideproject van Rob Darken, Graveland) vind ik schitterende muziek en zou je ook zeker mee moeten nemen als je het ziet liggen. Maar je moet er van houden natuurlijk . Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: Lord wind..Hulde! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Ik tracht nu trouwens al enkele maanden de Poolse taal onder de knie te krijgen. Valt tegen zeg. Moeilijke taal. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
het is op 3 na moeilijkste taal in de wereld zeggen ze maar ze zeggen dat ik een goed accent heb maarja wat wil je al ben je opgeroeid tussen de poolse arbeiders ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Selfhate is ook wel aardig. |
|
Veles. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Kurwa nie pierdol bo to wcale nie jest trudny jezyk! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Stul pysk kurwa, spierdalaj do Polski ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Uwazaj co mowisz synu, takie tematy to kurwa nie dla dzieci. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-09-2003 20:48] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik ken niet veel pools maar ik begrijp dat je me waarschuwde voor wat ik zei maar voor de rest weet ik het niet zo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik zei letterlijk: Pas op wat je zegt zoon, zulke thema's zijn GVD niet voor kinderen. dat betekent: Pas op wat je zegt zoon, dergelijk taalgebruik is GVD niet voor kinderen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
aha maar waar heb jij dat geleerd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Iekke allochtoon zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
iekke leven tussen allochtoon does ik ook kan praten polskie ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Heb je dan ook zo'n tandloze vriendin? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
nee ik leef er tussen ik heb geen intieme relatie met ze je moet werk en prive gescheiden houden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Heel verstandig.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
hmm ik zit nu in polen wat een vaag land de mensen zijn er of stervens rijk of echt helemaal arm en de taxi is veeel geodkoper dan de buz dus waarom rijdt die dan nog mja k ben nog niet echt toe aan CDs zoeken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kwamen die gasten van Sceptic ook niet uit Polen? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Voor de extreme metal zielen onder ons: Sanitorium Reinfection Twee prima death/grind bands... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |