|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat belooft. Ik heb me verleden maand eindelijk "Treachery" aangeschaft, machtig gewoon Een mooie aanwinst inzake pagan metal. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Das lekker optijd zeg -.-" |
|
you say it as if you where there! signature |
|
quote: Dat ze dingen gebruikten of beoefenden die bij de Germanen in zwang waren wilt nog niet zeggen dat ze anti-Christelijk waren. Trouwens, Maria vertoont ook veel overeenkomsten met Vrouwe Holda die ook weer veel overeenkomsten vertoont met de Noordse godin Freya. |
|
quote:Nogmaals, dit is nooit bewezen. Enkel tijdens de folteringen bekenden de tempeliers dit... Dat het nog nooit bewezen is, zegt natuurlijk niets over de mogelijkheid dat dit wél zo was en zo houd je altijd ruimte voor speculaties... quote:Klopt! De verering van het vrouwelijke komt in vele religies steeds weer terug, tot aan Isis in Egypte en de moedergodinnen in de europese natuurgodsdiensten. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
website updated! www.theudho.com |
|
Verscheidene TheUdho titels zijn verkrijgbaar in Nederland bij http://go.to/heidenshart |
|
Vanavond rijden we naar de perserij achter de tweede Theudho! |
|
beestige nieuwe shirts BTW! signature |
|
Thanks Hypnos! Wie interesse heeft in de CD én het Shirt kunnen we misschien een voordelig paket aanbieden... Laat ons zeggen 25 euro voor CD + Shirt (L of XL) inclusief verzending naar Nederland. Of nog beter 30 euro voor CD1 (Treachery) + CD2 + SHIRT incl. verzending. Hier alvast wat mp3'tjes van de splinternieuwe -vanavond in ons bezit zijnde- superschijf: 01. Varg í Veum 02. Völsung 03. The Blade of Odin 04. Sinfjötli 05. Sigurd Sigmundarson 06. Uttergälden 07. Gram 08. The Journey to Lyngvi 09. Fafnirs Blut 10. Helreið Brynhildar 11. Fall of the Niflungs 12. Gudrun's Revenge |
|
Eind juni spelen jullie in de babylon in Woerden toch? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik ben de labelguy...ik geloof het wel, staat toch op hun site www.theudho.com Wij (WANHOOP) spelen op 26 augustus ook in Holland btw, in Pazzop in Bladel met Merrimack en Black Crucifixion een band met Beherit-leden... quote: |
|
quote: Merrimack zit op Moribund. Beestig label signature |
|
En Theudho zit op NephereX, ook een beestig label/distro die ook dit jaar nog de nieuwe van KLUDDE en WANHOOP zullen uitbrengen. |
|
quote: lol , ik verwachtte al zo een reactie maar de waarheid gebiedt mij te zeggen dat het realiteitsgehalte dezer uitspraak natuurlijk buiten kijf staat signature |
|
CD's beschikbaar: € 15,00 verzending inbegrepen (NL) IBAN BE05 0014 5655 9575 BIC-CODE (SWIFT-CODE): GEBABEBB Of cash: NephereX Postbus 16 9280 Lebbeke België Vraag onze volledige distro-lijst! info@nepherex.com |
|
KOPEN! signature |
|
spelfout weggehaald... |
|
Zeer geslaagd interview, Jurgen heeft veel interessante dingen te vertellen. Blijkbaar ook lang aan album gewerkt Faustian Spirit of the Earth |
|
Leuke review, thanks. |
|
quote: Graag gedaan spelfout weggehaald... |
|
jaja, niet slecht hé! signature |
|
|
|
Begin oktober spelen we met Korpiklaani in Antwerpen en dan is het voorlopig stil. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |