|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nou, niet zo negatief!!!!! |
|
quote: hopelijk iets mooi heb je al iets in gedacht dat beetje combineert wat ik wil ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Als je een combi zoekt tussen Darkthrone, Emperor etc. etc. weet ik iig al in welke richting ik wil... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
techno logo dus serieus, black metal stijl dus occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Jajajaja...komt dik in orde You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
krijg jij geen kramp in je middelvinger van al dat gevinger? |
|
Wie ik? neuh... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: nee hoor, die is er op getraind occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
ik kan het ook wel, maar DAT DOE IK LEKKER NIET HAHAHAHHAHAHA! Dit slaat nergens op. |
|
al enig nieuws ? occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Heb vandaag even een schetsje gemaakt...ik weet in elk geval welke kant ik op wil...als ik wat mailbaars heb zal ik het je wel even laten zien... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Met alle respect, maar ik zou hem niet teveel achter de broek zitten als ik jou was, 'beggars can't be choosers', om maar even een engelstalige uitdrukking te gebruiken waarvan ik zo niet met een neerlandschtalig equivalent op de proppen kan komen Maar goed, ik hoop voor je dat het wat wordt For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Inderdaad, van mij krijg je er alleen een voor een kratje bier en een demo :D Dit slaat nergens op. |
|
Nou amai! Da's toch geen geld voor zulk moois! Maar ja, mörke is wel een beetje moeilijk in de omgang natuurlijk. |
|
quote: take your time, was gewoon benieuwd occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
He, kut, eindelijk iemand die het door heeft, mij negeren werkt ook.... Dit slaat nergens op. |
|
idd occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Bestaan er geschikte grafische (online) programma's om niet standaard logo's te maken? (Dus geen www.cooltext.com en dergelijke...) En zo ja, waar kan ik die vinden? Of toch... http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3930&page=1 ? |
|
quote: http://www.adobe.com/products/photoshop/main.html Zenial |
|
quote: Kende het al, maar bedankt. Toch maar eens in verdiepen dan... |
|
Ziet er prima uit dat logo van DMTR |
|
Naast het logo ziet de hele site er erg goed uit trouwens |
|
Ja! Ik heb ook weer eens een nieuw logo nodig voor m'n site, wie wilt mag prutsen! http://www.welcometothemachine.nl en ja, ik kan het zelf ook doen maar een invloed van buitenaf zou ik leuk vinden, het mag overigens in compleet andere stijl dan de site nu is, er komt namelijk een update met het nieuwe logo! Leef je uit! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |