|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Geïnteresseerden kunnen via eBay op de auto Metallica frontman James Hetfield bieden. De Camaro uit 1967 is sinds 22 september te koop en is onderandere te zien in de video 'I Desappear'. Met de opbrengst wil Hetfield muziekscholen steunen. Toen ik vanmogen keek was het hoogste bieder ene g.simmons, of dat een alias is weet ik niet *klik* hier voor het geval dat je nog wat geld in een ouwe sok hebt liggen |
|
wa! cool. misschien gaat hij de auto dan wel ovespuiten in kiss kleuren |
|
quote: tsss, heb je dan helemaal niets over voor het goede doel |
|
Nee dank je. 'k vind ut een beetje duur voor een wc. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
De prijs is ondertussen al verdriedubbeld |
|
quote:Oh maar dan, ik had niet goed gelezen. Nee, dan ga ik zeker bieden, heb toch geld genoeg... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: |
|
Ik ga sparen ik wil um wel hebben die Camero ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
ik nie kan wel wat anders kopen voor die poen Let´s bring back the METAL |
|
quote: waarom posten jullie continue na elkaar? |
|
er ontgaat jou ook nix he Let´s bring back the METAL |
|
quote: misschien dat wij er op hetzelfde moment op ut forum zitten!!!!!! kan gebeuren toch of denk je soms wat anders???? ...shed my skin again...this will be my best revenge.. |
|
hehehe grappig, wel een vette car! |
|
zou er nog bier in liggen? dan zou het logisch zijn, dat james er vanaf wil. Oud Vuil. |
|
heeft trouwens iemand een idee waar deze lamp voor dient ? [Dit bericht is gewijzigd door Wicked Mystic op 23-09-2003 23:42] |
|
quote: Gaat volgesn mij branden als dez motor op een bepaald toerental komt...leuk om te dragracen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
US $120,900.00 wordt me toch een beetje teveel... wel een vette kar overigens REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Mooie carosserie, maar van de binnenkant is het net een wrak. |
|
ja en daar leg je dan 120 000 dollar voor nee |
|
SICK!! Dat gaat erg hard zeg! |
|
indeed! |
|
Zometeen ff een bod doen, van wie kan ik wat kleingeld lenen? |
|
LOL, nee man. Ik moet nog de haarlok van Einstein nog hebben. |
|
Is eigenlijk weer typisch Metallica. Once these guys start selling out, they just don't stop. |
|
ja man. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |