|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[zucht modus] Ik denk dat Thronar wel heel blij geweest zal zijn dat jullie daar ontzettend uit je dak gingen. [/zucht modus] |
|
quote:\ Waarschijnlijk is de tekst hierboven 3 keer gedelete en 8 keer bewerkt voor wegens taal gebruik |
|
wuust robuust |
|
Hmm oke die gast in dat levi vest is misschien niet zoon metal mens.. Maar goed wat is er verkeerd met mij en jeroen?? Ik bedoel kende die band niet eens kep het even gezien op internet.. Dus ik ga uit mijn dak op die muziek en noem jij het uitsloven?? Leuk voor de band achteraan in de zaal gaan staan.. Of weet jij niet wat uit je dak gaan is?? dat kan oook nog.. Maar als iemand toevallig een levi sjurt aan heeft is hij meteen dom?? je lijkt wel een zielig trance ventje die onder de vooroordelen zit over metal mensen ... Waarschijnlijk is de tekst hierboven 3 keer gedelete en 8 keer bewerkt voor wegens taal gebruik |
|
quote: Genoeg gezeik over wie een poser is en wie need. Begin eens mp3's te hoesten verdomme ! |
|
Tuurlijk is Thronar gaaf, vooral goeie drummer... |
|
quote: De drummer maakte in hengelo wel veel fouten vond ik.. maar dat kwam ook omdat hij helemaal into the music was hij zat gewoon te draaiabangen onder een drumsolo Waarschijnlijk is de tekst hierboven 3 keer gedelete en 8 keer bewerkt voor wegens taal gebruik |
|
quote: Dit ventje is een goed voorbeeld van de enige rotte plek in de metal.... POSERS ! Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: k zeg niet dat er iets verkeerd is met jullie.. k zeg alleen dat het een vrij komisch gezicht was, btw ik stond ook vooraan en heb ook heus wel 'gebangt', ik zeg niet dat ie dom is.. leer lezen, en nee ik heb uiteraard geen vooroordelen over metalheads, anders zou ik zelf ook geen deel uitmaken van de cultuur nietwaar? .. wuust robuust |
|
Meesterlijke uitspraak van bw Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: danke wuust robuust |
|
quote: Achja, een foutje moet kunnen! Maar blijft goeie drummer 654387 keer raden waar ie nog meer bij speelt (hint: www.bolthorn.com ) |
|
quote: okeej Waarschijnlijk is de tekst hierboven 3 keer gedelete en 8 keer bewerkt voor wegens taal gebruik |
|
quote: uuh, heidevolk? hmm, nee, autumnal reaper... ook niet? nou dan zou ik het niet weten... Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
Heb ze gisteren gezien in Frontline, kende de band daarvoor nog niet. Alleszins zeer goed optreden!! Doe zo voort zou ik zo zeggen: Folk em all |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |