IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Thor Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 24-09-2003 19:18 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Iemand hier geinteresseerd in de muziek van deze gespierde held...

Vergeleken bij hem zien Manowar eruit als Pussies!

Ik heb zijn oude LP's altijd kunnen waarderen, al wordt er altijd een beetje de draak mee sgestoken.

Toch zijn nummers als "let the blood run red" , "thunder on the thundra", "keep the dogs away" en "lightning strikes" erg lekker!

jammer dat hij nooit echt verder is gekomen dan cult status!

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 24-09-2003 21:42]



campske666
Usericon van campske666
Posted 24-09-2003 19:28 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Me need mp3...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 24-09-2003 21:40 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Hmmm...heb alleen maar LP's anders had ik wel effe het een en ander geuploaded!



Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 24-09-2003 22:27 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

[dubbelpost]

[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 24-09-2003 22:31]


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 24-09-2003 22:31 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

www.thorcentral.com

Ik ken zelf alleen Ride From Hell en Call Of The Triumphant (beiden van de site, ben nu de twee andere nummers aan't downloaden). Klonk wel cool, maar verder ken ik dus ook weinig van deze figuur.

De fotos zijn overigens wel errug cool (als je ervan houdt tenminste ):




NP: Everon - Pictures Of You

[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 24-09-2003 22:31]


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2003 22:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Moet die gast geen gevleugeld helmpje op en met een hamer zwaaien?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 24-09-2003 22:33 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Wat een stoere gespierde held, zijn snikkel is zeker zo groot dat hij een compleet ijzerwerk nodig heeft om dat ding in bedwang te houden


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 24-09-2003 23:28 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

fucking heavy
ik heb live in detroit & only the strong & triumphant. keep the dogs away en het 7! jaar later verschenen 2e album (only the strong) zijn geweldig. Ik wil dit best uploaden maar ik kom "de server" niet meer op? al 3 maanden niet meer overigens, hoe zit dit?



Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 24-09-2003 23:41 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 23:28 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
fucking heavy
ik heb live in detroit & only the strong & triumphant. keep the dogs away en het 7! jaar later verschenen 2e album (only the strong) zijn geweldig. Ik wil dit best uploaden maar ik kom "de server" niet meer op? al 3 maanden niet meer overigens, hoe zit dit?


Server is al een tijd down. [naamhoeftnietiedereenteweten] vertelde op Bleekpop dat iemand had geprobeerd de server te hacken, of iets dergelijks. Sindsdien staat hij geloof ik uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 25-09-2003 8:24]


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-09-2003 9:02 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 22:33 schreef Mutilator het volgende:
Moet die gast geen gevleugeld helmpje op en met een hamer zwaaien?


Om het geschiedkundig correct te houden, moeten er geen vleugels op die helm staan, en moet hij zijn machine geweer ook inleveren dan.


BlueDuck
Hail Jesmurfa!
Usericon van BlueDuck
Posted 25-09-2003 9:31 by BlueDuck Wijzig reactieProfiel van BlueDuckQuote dit bericht

Lullig geweertje trouwens voor zo'n anabolen bundel. Die M60 bij Sylvester S. als Rambo vond ik beter in verhouding staan.

Inderdaad toch maar een hamer.


Ik begrijp wat je bedoeld, het is ook goed dat je het zegt, maar daar gaat het nu niet om.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-09-2003 21:52 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

haha, die foto's zijn legendarisch!


Kwelhekse
Usericon van Kwelhekse
Posted 02-10-2003 14:49 by Kwelhekse Wijzig reactieProfiel van KwelhekseQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2003 21:52 schreef wladimir het volgende:
haha, die foto's zijn legendarisch!






Fight in the Heathen holy war!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 02-10-2003 14:54 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht


wat doen die paiermaché puntjes op zn schouder enzo?


Subtiel kamerolifantje


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 02-10-2003 14:57 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

O man, wat een lamer


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 02-10-2003 15:00 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

gay


Kwelhekse
Usericon van Kwelhekse
Posted 02-10-2003 15:00 by Kwelhekse Wijzig reactieProfiel van KwelhekseQuote dit bericht

Lichtelijk wel ja..


Fight in the Heathen holy war!


Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 02-10-2003 15:04 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Hehe, dit is gewoon zo fout dat 't grappig is.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 02-10-2003 15:06 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

hij doet me denken aan Adriaan van Bassie
(hoe kom ik dáár nou weer bij )


Subtiel kamerolifantje


mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 02-10-2003 15:07 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEUW!!!!!

das een heel oerwoud op zn borst


Ik heb gesproken


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 02-10-2003 15:09 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

ieieiewww....daar wordt ik nu helemaal zot van....


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Kwelhekse
Usericon van Kwelhekse
Posted 02-10-2003 15:10 by Kwelhekse Wijzig reactieProfiel van KwelhekseQuote dit bericht

Ik snap het verband tussen hem en Thor nog steeds niet trouwens..


Fight in the Heathen holy war!


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 02-10-2003 15:29 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Gatverdamme! Wat een ransbak! Het is op zijn minst beledigend te noemen dat hij zichzelf Thor noemt, zo gay...


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 02-10-2003 15:33 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2003 15:06 schreef stigma het volgende:
hij doet me denken aan Adriaan van Bassie
(hoe kom ik dáár nou weer bij )


Lol! Ik zie je punt wel een beetje, dat haar...


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 02-10-2003 15:37 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

ja dat denk ik. het zal wel niet aan zn buikspieren liggen aangezien het best raar zou zijn als Adriaan in zn blote balg rond gaat huppelen (omdat t een kinderprogramma is enzow)
zou hij zichzelf nou ook heel erg serieus nemen???


Subtiel kamerolifantje


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 02-10-2003 16:04 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 22:33 schreef telluriet het volgende:
Wat een stoere gespierde held, zijn snikkel is zeker zo groot dat hij een compleet ijzerwerk nodig heeft om dat ding in bedwang te houden


LOL!

Hopelijk zijn zijn muzikale kwaliteiten beter dan zijn outfit (volgens mij zijn die witte punten op zijn schouder van fimo klei gemaakt)


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen