|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Me need mp3... |
|
Hmmm...heb alleen maar LP's anders had ik wel effe het een en ander geuploaded! |
|
[dubbelpost] [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 24-09-2003 22:31] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
www.thorcentral.com Ik ken zelf alleen Ride From Hell en Call Of The Triumphant (beiden van de site, ben nu de twee andere nummers aan't downloaden). Klonk wel cool, maar verder ken ik dus ook weinig van deze figuur. De fotos zijn overigens wel errug cool (als je ervan houdt tenminste ): NP: Everon - Pictures Of You [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 24-09-2003 22:31] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Moet die gast geen gevleugeld helmpje op en met een hamer zwaaien? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat een stoere gespierde held, zijn snikkel is zeker zo groot dat hij een compleet ijzerwerk nodig heeft om dat ding in bedwang te houden |
|
fucking heavy ik heb live in detroit & only the strong & triumphant. keep the dogs away en het 7! jaar later verschenen 2e album (only the strong) zijn geweldig. Ik wil dit best uploaden maar ik kom "de server" niet meer op? al 3 maanden niet meer overigens, hoe zit dit? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Server is al een tijd down. [naamhoeftnietiedereenteweten] vertelde op Bleekpop dat iemand had geprobeerd de server te hacken, of iets dergelijks. Sindsdien staat hij geloof ik uit. [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 25-09-2003 8:24] |
|
quote: Om het geschiedkundig correct te houden, moeten er geen vleugels op die helm staan, en moet hij zijn machine geweer ook inleveren dan. |
|
Lullig geweertje trouwens voor zo'n anabolen bundel. Die M60 bij Sylvester S. als Rambo vond ik beter in verhouding staan. Inderdaad toch maar een hamer. Ik begrijp wat je bedoeld, het is ook goed dat je het zegt, maar daar gaat het nu niet om. |
|
haha, die foto's zijn legendarisch! |
|
quote: Fight in the Heathen holy war! |
|
wat doen die paiermaché puntjes op zn schouder enzo? Subtiel kamerolifantje |
|
O man, wat een lamer www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
gay |
|
Lichtelijk wel ja.. Fight in the Heathen holy war! |
|
Hehe, dit is gewoon zo fout dat 't grappig is. |
|
hij doet me denken aan Adriaan van Bassie (hoe kom ik dáár nou weer bij ) Subtiel kamerolifantje |
|
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEUW!!!!! das een heel oerwoud op zn borst Ik heb gesproken |
|
ieieiewww....daar wordt ik nu helemaal zot van.... Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Ik snap het verband tussen hem en Thor nog steeds niet trouwens.. Fight in the Heathen holy war! |
|
Gatverdamme! Wat een ransbak! Het is op zijn minst beledigend te noemen dat hij zichzelf Thor noemt, zo gay... Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: Lol! Ik zie je punt wel een beetje, dat haar... Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
ja dat denk ik. het zal wel niet aan zn buikspieren liggen aangezien het best raar zou zijn als Adriaan in zn blote balg rond gaat huppelen (omdat t een kinderprogramma is enzow) zou hij zichzelf nou ook heel erg serieus nemen??? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: LOL! Hopelijk zijn zijn muzikale kwaliteiten beter dan zijn outfit (volgens mij zijn die witte punten op zijn schouder van fimo klei gemaakt) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |