|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
LOL idd ja hahaha |
|
Dat wordt feest volgende week. Hopelijk doet zich nog een incident voor, dan kan ik daar weer een nummer aan opdragen. Slayer of Murat! |
|
Mooi zo na etenstijd, kunnen we meteen op een gevuld maag aan het bier! (brand uit de fles in perron!) |
|
Yeah lekker chinezen en dan lekker een paar biertjes doen in het Perron 55 |
|
Damned, ik kom toch (helaas) niet, ik heb net nog kaarten gescoord voor Dream Theater in Brussel.... dus deze zondag weer naar DT, net als afgelopen zondag in AHOY Si en Cummie veel plebier! |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Eui, oppe webiste van Perron 55 staat in het programma helemaal niks vernoemd over deze gig? Niet dat ik dalijk die 500 meter voor nop kom gelopen he. |
|
Staat in alle weekbladen en op Stadsomroep dus lijkt me dat er wel wat te doen is hoor |
|
quote: De gebruikelijke perron laksigheid dus, hehe. Cummie, neem je je digicam mee? Het is alweer een tijdje geleden dat we leuke foto's hebben gefixt |
|
O yeah Ga zo bier pakken en dan ook maar even de batterijen in de lader doen |
|
quote: |
|
Maar uhh ik heb er zin Lekker metallen in Vennel en lekker biertjes doen *ben blij dat ik vrij heb maandag* |
|
En ja hoor vanavond naar Cliteater muahahha http://sexgallery.ws/1074/big/07.jpg [X-Rated] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 26-01-2004 14:00] |
|
http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
en cliteater is het voorprogramma, dat wordt wat. Oud Vuil. |
|
Op de een of andere manier dachten wij dat het om 20:30 zou beginnen ipv 19:30, dus Cliteatr hebben we gemist . TMDC was wel strak, maar ik kon er helaas weinig van maken (vooral de gitaren verzopen nogal). Not my cup of tea ook (ik ben niet zo van de 'voornamelijk blastbeat' death metal). Callenish Circle zag ik pas voor de 2e keer (en dat als limburger!) en ze waren weer erg vet! Goed geluid en lekker strak. Verder is Brand uit de fles altijd goed en ik heb dan ook een prima avond gehad ZM-ers gespot: Hoolie99, ronster, TMDC Wordfuhrer en triple-dan natuurlijk. |
|
Ik vind het ook weer een geslaagde avond, ondanks de matige opkomst. Callenisch Circle vond ik ook erg goed ja en voor Perron 55 begrippen een goed geluid hebben |
|
Hey Shredhead... Tiesto shirt was vet! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Tiesto roelt ook! |
|
Was je ook in het Gelredome erbij? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: yeps daar heb ik dat shirt ook gekocht. |
|
Vond het zelf een supergave ervaring om daarbij te zijn... gewoon 25.000 man de hele nacht tot s'morgens vroeg compleet uit de plaat. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Was zeker gaaf ja, net als Trance Energy vorig jaar . Ik ben om 3 uur al gegaan bij Tiesto. De dag erna moesten we op Zware Metalenfest II spelen, dus om 09:00 al zooi inladen (12:00 daar zijn). |
|
Ben zelf tot 06.00 gebleven, toen was de pijp echt helemaal leeg. Dan heb je toch flink wat gemist. Check die DVD anders eens... is ook erg vet! !!! THE SIGN IS ON !!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |