|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij vind je jezelf heel wat Kijk nouw es verder dan iemand's muzieksmaak Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Hoe weet jij dan wat een echte goth is ? Je luistert toch alleen maar naar black metal en je gaat toch ook alleen maar met blackies om ? |
|
mensen die van korn houden mogen toch ook wel een jurk aan???? Ik erger me wel aan mensen die vinden dat je geen metal bent omdat je n iet van korn houddddd ofzo |
|
Als jij in een jurk rond wil lopen moet je dat doen (wel foto's maken), al wil je in je blote reet gaan lopen dan moet je dat doen (wel fot's maken) |
|
quote: Helemaal mee eens, op die foto's na dan the only pleasure is pain |
|
quote: Ik ook, maar het ligt er wel aan. Je hebt ook mensen die echt niet naar metal luisteren en dan beweren helemaal metal te zijn. Maar er zijn genoeg mensen (zoals ik) die Korn wel mooi vinden en tegelijkertijd ook naar zng. echte metal luisteren. Dead things grow from deep inside... |
|
hmz... wat een denkvoer hier, kgeloof dat bijna niemand hier snapte wak bedoel, tgaat meer om et fenomeen 'meelopers' (beetje moeilijk om me gedachten om te zetten in woorden ) en ja nachtvorstje van me ik ben er iedere vrijdag en zaterdag maar jij ben er nooit je moet es wat minder naar je vrouwtje gaan en meer in de stad kome kerel Je moeder. |
|
) = ) tsja typvoute gebeure zo nu en dan Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |