|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Goed dat je het zegt! Gelukkig woont een vriend van mij in Leiden, dus ik zal zeker gaan (mocht het kloppen) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Hocico is tof .. maar leiden is me te ver .. enne jenje dansen ? I don't think so Al. |
|
Bwaaargh, Hocico... gelieve dat soort zaken te bespreken op http://www.gothweb.be in het vervolg... |
|
oew!! Hocico is cool!! *overweegt* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Tisk tisk cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Heb Hocico wel eens gehoord, klonk best wel leuk maar ervoor naar Nl afreizen voor een optreden doe ik wel niet. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hocico is anders een stuk agressiever dan een hele zooi metalbands... no text supplied |
|
Het is vrijwel zeker maar nog niet definitief. Hocico komt ieder jaar bijna wel naar NL. Maar Hocico is momenteel wel enorm populair en is live ook erg goed. Een van de agressievere electro acts. |
|
Voor de mensen die van meer dan alleen metal houden Tanzwut speelt 15 oktober in de Melkweg. Ik heb ze 2 jaar terug in Tilburg gezien en vond ze geniaal! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Dit zou zich eerst toch in de Tivoli afspelen? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
het is officieel bevestigd, Hocico speelt op 31 oktober 2003 in Leiden voor slechts 8 euro! Meer info op http://www.lvc.nl no text supplied |
|
quote: Tis maar wat je agressief noemt zeker? |
|
quote: Aggressiever dan Anathema en The Old Dead Tree te samen .. |
|
quote: Hocico is gewoon de Mortician van de EBM scene no text supplied |
|
quote: Ik ben de laatste die gaat beweren dat TODT of Anathema ook maar een beetje agressief zijn |
|
Dus je kent de muziek helemaal niet Wees dan eens wel openminded en beluister het. Duisterder en more evil dan menig darkmetal band. |
|
quote: Vooral de CD Cursed Land straalt een heerlijke duisternis uit... no text supplied |
|
quote: Hoe maak jij daar uit op dat ik die muziek niet ken? Ik heb jarenlang voornamelijk naar electro en industrial geluisterd, ik heb Hocico zelfs ooit es live gezien. Nu *kots* ik op het gros van deze bands, op een paar uitzonderingen na die nog met iets echt origineels komen. Zoals : Wumpscut: of das Ich. Hoezo ik ken de muziek niet? |
|
quote: Wumpscut is toch eigenlijk een regelrechte Leather Strip kloon no text supplied |
|
quote: Jah, en? : Wumpscut: vind ik goed en Leather Strip niet. |
|
Dus als jij het goed vind, is het origineel? hmm .. aparte redenering ... zoiets van ik sta op dus het is 9 uur want ik sta altijd op om 9 uur. |
|
quote: Ik ken das ich en wumpscut anders ook hoor, dus het zegt niets |
|
... ik kon natuurlijk ook met een opsomming van marginale pruts-electrobandje begonnen zijn, maar dat haalt ook niet veel uit [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 22-10-2003 21:00] |
|
Aanstaande vrijdag is het al zover, wie van jullie ga ik daar zien met een masker op (gemaskerd bal)? no text supplied |
|
quote: ROFL! Vete omschrijving...aber...de 31ste ben ik verkleed in Eindhoven.... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |