![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote:Verrijking van je referentiekader dmv opdoen van ervaringen en de tijd hebben om die ervaringen op te doen, te late bezinken, analyseren. Ouder worden heet dat indd, geloof ik. Is iig niet fijn voor de portemonnee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
quote: quote: Afname van een muziekvoorkeur=bredere smaak krijgen? Klinkt eerder als 'over een fase groeien'. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
quote: Afname van een muziekvoorkeur om plaats te maken voor andere muziekstijlen. Dat betekent niet dat de initiële muziekvoorkeur helemaal verdwijnt, natuurlijk. Ik vind zelf nog steeds alles goed wat ik vroeger ook goed vond, al draai ik het minder omdat ik ook heel veel andere muziek draai. En een dag heeft nog steeds maar 24 uur. Bareuh... |
|||||||||
|
klopt het dat die bassist van Hawkwind nu de bassist is van de Britse black metal band The Meads of Asphodel? signature |
|||||||||
|
Nee, zit nu in Motorhead. Maar een bassist van Hawkwind speelt inderdaad wel eens wat bas bij de Meads, zit echter niet vast in de band. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 22-05-2011 22:27] |
|||||||||
|
signature |
|||||||||
|
Zie edit. |
|||||||||
|
signature |
|||||||||
|
Bazenband! Eindelijk echt de stap gezet om het te ontdekken. Mede mogelijk gemaakt door Retardo in het now listening topic. Ik hoor overigens waar Electric Wizard de mosterd vandaan haalt: Gek genoeg niet dezelfde versie als op mijn Space Ritual. hmm. Maar t idee is wel duidelijk denk ik! |
|||||||||
|
En terecht. Twee weken geleden eindelijk Hawkwind live gezien (Hellfest), ze kunnen het nog steeds. Geweldige muzikanten, Tim Blake is een kunstenaar. Geniaal om die gast los te zien gaan op een theremin. Extreem spacey optreden met gave visuals, danseressen in bizarre kostuums, glow in the dark gedoe... You have time. You are doing fine. |
|||||||||
|
Lijkt me ook wel extreem nice om eens live mee te maken! |
|||||||||
|
Misschien wat voor jou, dan: in september meen ik spelen The Hawklords in W2, Den Bosch. Niet helemaal the real deal, maar toch een band die compleet bestaat uit Hawkwind oudgedienden. You have time. You are doing fine. |
|||||||||
|
Is 'Space Ritual' een liveplaat? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|||||||||
|
Yep. No dogs, no masters. |
|||||||||
|
Goeie Hawkwind docu van BBC4 Hier deel 1/9: |
|||||||||
|
"Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
FLIPPEN!!! Fantastische uitvoering van Master of the Universe. leuke mensen ook allemaal. iedereen. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 23-09-2012 5:39] "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Oeh. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Kaartje in de pocket. Moeilijk weekend wordt dat. Vrij- en zaterdag Death and Damnation in Oberhausen, zondag dit, maandag Sigh en Devil Master in DB's. Gelukkig heb ik dan vakantie. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Mijn laatste keer Hawkwind is alweer bijna dertig jaar geleden. Zouden ze nog steeds zo goed zijn? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
In 2015 zag ik ze voor het laatst, ook alweer meer dan tien jaar terug. Toen openden ze de set met Assault and Battery / The Golden Void, fenomenaal. In mijn herinnering kakte het daarna behoorlijk in en was de rest van het optreden niet meer dan aardig. Danseres op het podium erbij die wat met vuur in de weer was, maar dat was een beetje een mismatch. Viel wat tegen dus. De keer daarvoor was op Hellfest, 2011. Dat was een geestverruimend optreden waar ik zéér van onder de indruk was en waarover ik nog steeds alleen maar in superlatieven kan praten. Ik kreeg van een blootvoetse Fransman een joint aangereikt waarvan ik me nog steeds afvraag wat er in godsnaam in zat, ik ben compleet van de planeet geweest. Bij het openen van de ogen bleken er inmiddels danseressen in fluoriserende pakken op stelten over het podium te bewegen. Wat een mindfuck. Weet nog niet of ik naar Utrecht ga. Lijkt me op zich wel leuk om ze weer eens te zien, maar vind het ook flink aan de prijs. |
|||||||||
|
Ik was zo slim geweest om toen in de Effenaar van tevoren paddo's in te nemen, en om in de zaal zelf alleen maar whisky te drinken. Uiteindelijk was ik na het concert zo wappie dat ik de nooduitgang openbrak, daar naar buiten liep terwijl het alarm afging en hier ook nog eens niks van in de gaten had. (Gelukkig had ik wat vrienden mee die me weer netjes terug de zaal in en naar de bus hebben begeleid.) Jammer dat ik dit verhaal zelf amper meegekregen heb, heb het later wel tot vervelens toe moeten aanhoren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
| Index / Heavy Metal |